Eläkeikäisten kerhot

Hollolan kantaseurakunta

Kerhojen toiminta alkaa syyskuussa ja jatkuu toukokuulle. Ajankohdat tulevat tapahtumakalenteriin (aikuisille) kokoontumisten päivämäärien mukaan. Syksyn ja kevään ensimmäiset kokoontumiset ilmoitetaan myös Kirkonseudussa.

Sovituksenkirkossa, Keskuskatu 2, Maria-salissa

Missiokammarissa, Rakentajantie 8, kahviotilassa

Vesikansan srk-kodissa, Paimelantie 51

Heinäsuon Suojapirtissä, Heinäsuontie 378

Näitä kerhoja vetävät koulutetut vapaaehtoiset ja diakoniatyöntekijät. Kerho-ohjelma koostuu yhdessäolosta, keskustelusta, ohjelmatuokioista ja hartaushetkestä. Osassa on lisäksi tarjolla päiväkahvi. Voit vierailla kerhoissa silloin, kun sinulle sopii. Kerhot ovat maksuttomia eikä ennakkoilmoittautumista tarvita. Tervetuloa!   Hollolan kantaseurakunnan eläkeikäisten kerhoista voi kysyä lisätietoja diakoniatyöntekijältä Maaria Lumiaho 044 524 6184.

Hämeenkoski

Lisätietoja Eija Karlsson p. 044 524 6187.

Kärkölä

Ruskakerho
Kokoontuu toimintakaudella joka keskiviikko klo 12-13.30 Kahvila Tähkässä (Kirkkotie 20). Ruskakerhoon ovat tervetulleita kaikenikäiset seniorit. Lounas klo 12, jonka jälkeen ohjelmaosuus ja kahvi. Lounaan hinta on 8 €.

Mummonkammarin laulutuokio
Mummonkammari kokoaa yhteen laulamisesta kiinnostuneet seniori-ikäiset ihmiset yhteislaulun ja kahvittelun merkeissä. Laulutuokio kokoontuu toimintakaudella torstaisin klo 13-14.30 Kärkölän seurakuntakeskuksessa. Vapaaehtoinen kahviraha kootaan oman seurakunnan diakonisiin
avustuksiin. Laulutuokiosta vastaa Kärkölän seurakunta yhdessä vapaaehtoistoimija Ritva Lepolan kanssa.

Senioripäivät
Senioripäivät Kärkölän seurakuntakeskuksessa syksyllä 2019: Ohjelmaosuus klo 10–11.15, lounas (7€) ja kahvi klo 11.30 – 12.30, vastuunkantajana vapaaehtoistyöntekijä Marja-Terttu Painilainen.

Lisätietoa diakoniatyöntekijä Pirkko Haapakka 050 505 5350 ja kappalainen Katja-Margit Takatalo 050 539 0964 .

Kuhmoinen

Päivätuokiot
-Pihlajakoskella
-Ruolahdessa
-Päijälässä

Päivätuokioita pidetään Pihlajakoskella, Ruolahdella sekä Päijälässä. Ne ovat kaikille avoimia ja ilmaisia tilaisuuksia eikä niihin tarvitse ilmoittautua. Päivätuokiot kokoontuvat piiriläisten kodeissa ja ajankohdat sovitaan aina erikseen.

Päivätuokiossa juodaan päiväkahvit ja rupatellaan eri teemoista. Lisätietoa päivätuokioista voi kysyä diakoniatyöntekijä Tarja Vesikalliolta 040 523 8503.

Padasjoki

Tumppupiiri käsityökerho neulojille ja muille käsitöiden ystäville parillisen viikon maanantaisin klo 13 - 15 Padasjoen pappilassa. Lisätietoja diakoniatyöntekijä Päivi Salojärvi p. 040 749 0037.

Diakoniatyöntekijä
Hollolan kantaseurakunta