Kouluikäisille

Hollolan seurakunta tarjoaa kouluikäisille 7-14v tytöille ja pojille erilaisia kerhoja, leirejä, retkiä ja tapahtumia. Vierailemme kouluissa pitämässä aamunavauksia ja tuntivierailuja.

TUU MUKAAN! Sua odotetaan! :)

Seurakunnan toiminta kouluissa

Talvi- ja kevätkauden aikana Hollolan kantaseurakunta vierailee kuukausittain kouluilla päivänavausten merkeissä, on mukana koululaiskirkoissa sekä tukee koulun uskonnonopetusta oppituntivierailuilla ja tapahtumilla. Lisäksi osallistumme tarvittaessa leirikouluihin.

Sururyhmiä lapselle ja nuorelle

Hollolan seurakunta järjestää yhteistyössä Lahden seurakuntien kanssa lasten ja nuorten sururyhmätoimintaa. Uudet ryhmät alkavat syksyllä 2017. Lue lisää apua ja vertaistukea tarvitseville -ryhmäsivulta, tai kysy Päivi Sivoselta.

Nuorisotyönohjaaja
Vesikansan alue
Keskuskatu 2
15870 Hollola

Instagram: petu_nuorisotyonohjaaja

Diakoniatyöntekijä
Hollolan kantaseurakunta
Keskuskatu 2
15870 Hollola

Olen diakoniatyöntekijä. Toimin  Missiokammarin työntekijänä sekä  kehitysvamma- ja omaishoitajatyössä.

Tavoitettavissa parhaiten puhelimitse p. 040 762 6874.  Voit ottaa yhteyttä kaikissa elämäntilanteissa, etsitään yhdessä ratkaisuja.

Nuorisotyönohjaaja
Kärkölän kappeliseurakunta
Sammalistontie 1
16600 JÄRVELÄ

Virkavapaalla. Sijaisena toimii Salla Natunen.