Päiväkerho

on kirkon varhaiskasvatusta alle kouluikäisille lapsille. Ohjaajina toimivat koulutetut lastenohjaajat.

Päiväkerho on seurakunnan palvelua ja avointa varhaiskasvatusta pikkulapsiperheille. Päiväkerhot tarjoavat monipuolista kerhotoimintaa  3-5 vuotiaille lapsille ja kokoontuvat 2 kertaa viikossa 3 tunnin ajaksi. Päiväkerhoissa leikitään ja lauletaan, liikutaan ja askarrellaan sekä hiljennytään hartaushetkessä. Päiväkerhossa iloitaan ja eletään todeksi kristillisiä perinteitä sekä arvomaailmaa ja kasvetaan yhdessä tuntemaan Jumalaa.

Päiväkerho on loistava varhaiskasvatuksen vaihtoehto silloin kun lapsi ei tarvitsee kokoaikaista päivähoitopaikkaa. Toivottavasti tämä loistava palvelu saadaan pidettyä jatkossakin vaihtoehtona kun perheet valitsevat lapselleen varhaiskasvatuksenpalvelun!

Päiväkerhoja ohjaavat seurakunnan lastenohjaajat. Kerhot ovat maksuttomia. Etusijalla ovat Hollolan seurakunnan jäsenet ja kotihoidossa olevat lapset.

Vapaita kerhopaikkoja voi tiedustella p. 040 8329899

Kerhopaikat toimintakaudelle 2023-2024:

KANTASEURAKUNTA

Sovituksenkirkko, Keskuskatu 2

Vesikansan seurakuntakoti, Paimelantie 51

KAPPELISEURAKUNNAT

Kärkölän srk-keskus, Sammalsuontie 1

Kuhmoisten srk-koti, Kirkkotie 1

TAAPEROKERHO

2-3 vuotiaiden taaperokerhot kokoontuvat

Kärkölän srk-keskus, Sammalistontie 1

Sovituksenkirkko, Keskuskatu 2

Päiväkerholaisten retkipäivä Parinpeltoon ke 29.5.      Ilmoittautuminen 15.4.-5.5.

Lattiakuvahartaus kadonneesta lampaasta.
Päiväkerhohartaus