Vesikansan alttari.

Jumalanpalvelukset ja uskonelämä

Jumalanpalvelus on seurakunnan elämän keskus. Siellä erilaiset ja eri ikäiset ihmiset tulevat yhteen saadakseen virkistystä ja voimaa elämänsä ja uskonsa arkeen.

Jokaisena pyhäpäivänä vietetään jumalanpalvelus pääsääntöisesti klo 10, eri kirkoissa jumalanpalveluksia on porrastettu alkamaan eri aikaan. Kerran kuussa aina yhdessä kirkossa järjestetään jumalanpalvelus klo 18. Suuret juhlapyhät saattavat vaikuttaa aikatauluihin.

Jumalanpalvelukset lähetetään myös suoratoistovideointina vuorotellen seurakunnan eri kirkoista. Seurakuntalaiset voivat siis osallistua sanajumalanpalvelukseen kotisohvalta käsin verkon välityksellä. Suoratoisto tapahtuu aina pyhäpäivisin klo 10.

Jumalanpalvelusten kuukausittainen porrastus 1.6.2023 alkaen

Ohjeita livelähetyksien seuraajille

Facebookiin voi kirjautua tietokoneen selaimella tai mobiililaitteen sovelluksella. Pääsivumme osoite on www.facebook.com/hollolanseurakunta Voit seurata livelähetystä kirjautumatta ja ilman tunnuksia.

Jumalanpalvelukset verkossa

Löydät yli 140 seurakunnan livelähetykset ilmaisesta Kotimaa.fi palvelusta. Sivuston löydät täältä tai hakemalla netistä osoitteella www.kotimaa.fi/jumalanpalvelukset.

Lisätietoja voit katsoa tapahtumakalenterista.