Lähetystyö.

Lähetystyö

Seurakunnassa pidetään lähetystilaisuuksia ja lähetyspiirejä eri puolilla seurakuntaa.

Seurat pe 8.9.2023 klo 18 Sovituksenkirkossa kyläkirkon rakentamisen hyväksi Pakistanissa
Salamat Masihin muistokeräys kotikylänsä kristittyjen hyväksi. Mukana Ely, Evankelinen lähetysyhdistyksestä Antero Rasilainen, Hollolan seurakunnasta Katja-Margit Takatalo.

Koko seurakunnan lähetyspäivä la 14.10.2023 Kärkölän seurakuntakeskuksessa klo 11-15.  Aiheena maahanmuuttajatyö, vieraana Ari Salminen Suomen evankelisesta kansanlähetyksestä (SEKL). Päivä on kaikille avoin lähetystyöstä kiinnostuneille. Ohjelma: klo 11 lounas, klo 12 aiheeseen liittyvää ohjelmaa klo 15 ehtoollishartaus ja matkaan lähettäminen. Ilmoittautuminen 6.10. mennessä katja-margit.takatalo@evl.fi / 050 539 0964.

Keväällä 2024 koko seurakunnan lähetyksen gospelmessu.

>Lähetystyön ja kansainvälisen vastuun sivu

Lähetystyön säännöllistä toimintaa

Tarkat kokoontumisajankohdat näet tapahtumakalenterista. Lisätietoja lähetystyön toiminnasta Hollolan seurakunnan verkkosivuilta.

Hollola

Kantaseurakunnan lähetystyön keskustelupiiri kokoontuu Missiokammarilla (Rakentajantie 8) parillisten viikkojen maanantaisin klo 13-14. Piirin ohjelma koostuu nimikkotyön kuulumisista, yhteisestä keskustelusta, hartaudesta ja päiväkahvista. Mahdollisuus myös yhdessä ideoida ja toteuttaa käsitöitä valmiiksi hankituista materiaaleista Missiokammarin myyntituotteiksi. Tervetuloa mukaan. Lisätietoja Missiokammarin vastaavalta työntekijältä.

Missiokammari on Hollolan kantaseurakunnan lähetys- ja vapaaehtoistyön keskus. Siellä kokoontuvat lähetyspiirin lisäksi esim. Viron ystävyysseurakunta Kosen ystävät.

Hämeenkoski

Lähetyksestä läheisesti -iltoja Ystävänkulmassa.

Kärkölä

Järvelän seurakuntakeskuksessa lähetyksen myyntipöyät, johon voit tuoda myytäväksi käsitöitä tai ostaa niitä itse lähetyksen hyväksi.
Lähetykselle kerätään varoja myyjäisten ja tapahtumien yhteydessä esim. Kirkonkylän markkinat, joulunavausmyyjäiset jne. Toivon tiistain lounastuotto menee nimikkolähetystyölle.