Yhdessäoloa laulamisen kera

Hollolan seurakunnassa järjestetään moninaista ja eri-ikäisille tarkoitettua musiikkitoimintaa. Tutustu vasemmalla olevassa valikossa esiteltyihin kuoroihin, jonka lisäksi lauletaan muutenkin.

Kuhmoinen-Padasjoki

Laulutuokio Lähimmäistuvassa (Padasjoen Säästöpankin kerhohuoneella) kerran kuukaudessa.

Lauluhetki Padasjoen Pienkodilla kerran kuukaudessa

Kärkölä

Yhteislaulua torstaisin klo 13-14.30 Järvelän seurakuntakeskuksella Mummonkammarissa.

Tervetuloa kaikenikäiset seurakuntalaiset vauvasta vaariin laulamaan yhdessä lasten lauluja, vanhoja koululauluja, kansanlauluja, maakuntalauluja, virsiä ja hengellisiä lauluja. Laulujen lomassa juodaan kahvit ja vaihdellaan kuulumiset. Mukaan voit tulla myös kuuntelemaan. Laulutuokiosta vastaa Kärkölän kappelilseurakunta yhdessä vapaaehtoisten kanssa.

Tarkemmat ajankohdat näet tapahtumakalenterista.

Johtava kanttori
Keskuskatu 2
15870 Hollola

Musiikkityön lähiesimies