Käytkö rippikoulun muualla kuin Hollolan seurakunnassa?

Mikäli et tule Hollolan seurakunnan järjestämään rippikouluun, vaan käyt sen jonkun muun toimijan järjestämänä (esim. harrastuspainotteiset rippikoulut, Suomen Lähetysseuran ja muiden järjestöjen rippikoulut tai jonkun kauempana olevan seurakunnan leiri), niin sinun tulee silti ilmoittautua muualla käyvien ryhmään.

Rippikouluun sisältyy poikkeuksetta alkujakso omassa seurakunnassa. Ilmoittaudu kuitenkin nettisivujemme kautta muualla rippikoulunsa käyvien ryhmään! Omaan seurakuntaan tutustumiseen liittyvissä asioissa, ole yhteydessä Topi Rautiaiseen.

Muualla rippikoulunsa käyvien yhteinen tapaaminen on torstaina 23.11.2023 klo 17-17.30 Sovituksenkirkon nuortentilassa (käynti alapihan kautta).

Kehitysvammaisten rippikoulusta voitte olla yhteydessä kehitysvammaistyön pappi Pauliina Hatakkaan, puh. 044 7191522 tai pauliina.hatakka@evl.fi

Alttari, lippis

Pappi