Avoimet työpaikat

Ilmoitamme ensisijaisesti avoimista työpaikoista Oikotie.fi verkkopalvelussa ja kirkon omalla rekry-sivulla (valitse Päijät-Häme).

Mm. kesätyöpaikat ilmoitamme erikseen tällä sivulla.

Hollolan seurakunta työpaikkana

Hollolan varhaiskeskiajalla perustettu seurakunta on vakavarainen ja ainutlaatuinen kokonaisuus, joka toimii nykyisin neljän kunnan alueella. Jäseniä yhteisöllä on kaikkiaan noin 22 000. Hollolan seurakuntaan kuuluu kantaseurakunnan lisäksi Hämeenkosken, Kuhmoisten, Kärkölän ja Padasjoen kappeliseurakunnat. Seurakunta pitää työntekijöistään huolta mm. hyvillä Epassi- ja työsuhdepolkupyöräeduilla sekä seuraamalla säännöllisesti työilmapiiriä ja työhyvinvointia. Ympäristöystävällisyys ei näy ainoastaan latauspaikka-, aurinkovoimala- ja maalämpöhankkeissamme, vaan vihreä asenne läpäisee kaiken toimintamme Kärkölästä Kuhmoisiin. Syksyllä 2022 valmistuneen strategiamme nimi on Rukoillen, rohkeasti, vastuullisesti. Kehitämme jatkuvasti toimintaamme yli 80 monitaitoisen ammattilaisen voimin. Verkkosivuillamme voi tutustua mm. tuoreeseen Viidestä yhdeksi -lähihistoriateokseen.