Kutsu kirkkoherran virkaan asettamiseen (su 1.9. klo 10)

Timo Huttunen.JPG

Timo Huttunen asetetaan Hollolan seurakunnan kirkkoherran virkaan messussa Hollolan kirkossa (Rantatie 917, Hollola kk) 1.9.2019 klo 10.00.

Virkaanasettamisen toimittaa piispa Matti Repo.

HUOM! Messun jälkeen siirrymme Hollolan kirkonkylältä kuntakeskukseen Sovituksenkirkolle (Keskuskatu 2, Hollola) lounaalle ja päiväjuhlaan.

Kuljetukset kappeliseurakunnista

Järjestämme 1.9. kappeliseurakunnista maksuttomat kuljetukset kappeliseurakunnista Hollolan kirkkoon, Hollolan kirkosta Sovituksenkirkkoon ja Sovituksenkirkosta edelleen takaisin kappeliseurakuntiin. Linja-autoja tulee olemaan kaksi: toinen Kuhmoisista ja Padasjoelta, ja toinen Kärkölästä ja Hämeenkoskelta. Lähtö- ja paluuajoista tiedotetaan ilmoittautumisen yhteydessä.

Ilmoittautumisia kuljetuksiin otetaan vastaan 15.8.-25.8. verkkosivujen ilmoittautumislomakkeen lisäksi kappeliseurakuntien toimistoissa ja Hämeenkosken kappeliseurakunnan osalta Hollolan kirkkoherranvirastossa niiden aukioloaikoina. Paikkoja linja-autoihin on rajoitetusti, joten varmistathan kyytisi ilmoittautumalla ajoissa.

(linkki Kuhmoisten ja Padasjoen kuljetusilmoittautumiseen)

(linkki Kärkölän ja Hämeenkosken kuljetusilmoittautumiseen)

Kuljetus Salpakankaalta

Maksuton linja-autokuljetus Salpakankaalta messuun seuraavasti:
Lähtö kello 9.15. Pekolan liikenteen bussi kulkee reittiä Salpakankaantie-Hedelmätarhantie-Keskuskatu-Salpaharjuntie-Soramäentie-Kirkkotie. Paluu samaa reittiä noin klo 11.45. Salpakankaan bussiin ei tarvitse ilmoittautua.

Muistamiset

Mahdolliset muistamiset Hollolan seurakunnan ystävyysseurakuntien (Virossa Kosen, Karulan ja Ridalan seurakunnat sekä Inkerin kirkon Aunuksen seurakunta) hyväksi: FI32 5611 1610 0000 59 (viite: Kirkkoherran virkaanasettaminen).

Tervetuloa!

2019-08-12 14:36:00.0