Kirkkovaltuusto päätti kirkkoneuvoston ja kappelineuvostojen kokoonpanot

Hollolan seurakunnan kirkkovaltuusto teki ti 11.1.2023 luottamushenkilövalintoja tuleville vuosille.

Kirkkovaltuuston puheenjohtajaksi valittiin Lasse Rantanen ja varapuheenjohtajaksi Kirsi Ahlgren.

Hollolan seurakunnan kirkkoneuvoston varapuheenjohtajaksi vuosille 2023 – 2024 valittiin uudelleen myös kirkolliskokousedustajana nykyisin toimiva Pekka Kotiaho, ja muiksi jäseniksi vastaavalle ajalle valittiin Aakala Seija, Anttonen Raine, Carlson Vesa-Pekka, Juselius Jarkko, Kaalikoski Sirpa, Kuoppa Tarja, Kähkönen Esa, Nieminen Essi, Parikka Leena, Sinivaara Lea ja Valkeavuori Virve. Kirkkoneuvoston puheenjohtajana toimii kirkkoherra Timo Huttunen.

Hämeenkosken kappelineuvoston jäseniksi vuosiksi 2023-2026 valittiin Hakala Sauli, Hiidenheimo Heidi, Lampola Mika, Mäkinen Kaarina, Lappalainen Marketta, Löyttyniemi Terhi, Penttilä Keijo, Mujunen Margit.

Kuhmoisten kappeliseurakunnan kappelineuvoston jäseniksi vuosille 2023 – 2026 valittiin Hattunen Kati, Isojärvi Arja, Westerholm Saara, Wirzenius Arja, Carlson Vesa-Pekka, Kankkunen Juha, Luumi Juhani, Ojala Risto.

Kärkölän kappeliseurakunnan kappelineuvoston jäseniksi valittiin vuosiksi 2023 – 2026 Aho Marjatta, Juselius Jarkko, Kinnari Sirpa, Korpela Liisa, Laine Esko, Lindholm Raila, Naapuri Timo, Airola Matti.

Padasjoen kappeliseurakunnan kappelineuvoston jäseniksi vuosiksi 2023 – 2026 valittiin Kaurén Pirkko, Pyykkö Esa, Pakarinen Tytti, Nieminen Essi, Talasvirta Timo, Savola Silja, Rantanen Paavo, Tukia Hannu.

2023-01-11 14:44:00.0