EU-ruokajakelu jatkuu Hollolassa. Diakonia tukee myös korona- ja jouluavustuksilla

EU-ruokakassin sisältö

Hollolan seurakunnan Kanta-Hollolan diakoniatyöntekijät jakavat EU-ruokakasseja tukea tarvitseville. Ruokakassin haluavien tulee ottaa yhteyttä diakoniatyöntekijöihin tai saapua ilman ajanvarausta Sovituksenkirkon diakoniapäivystykseen tiistaisin klo 10-12.

Myös Vesikansan ja Hämeenkosken työntekijöiltä voi kysyä EU-ruokakasseja.

Diakonian korona-avustus

Koskettiko korona? Hollolan seurakunnan diakoniatyön kautta voi hakea avustusta koronaepidemian aiheuttamiin taloudellisiin haasteisiin. Ota rohkeasti yhteyttä diakoniatyöntekijöihin kantaseurakunnassa tai kappeliseurakunnissa!

Diakonian jouluavustukset

Kanta-Hollolan diakonian jouluavustukset myönnetään ensisijaisesti aamupäivisin 7.-9.12. ja 14.-16.12. Varaa aika etukäteen diakoniatyöntekijältä 040 829 7580 tai 044 524 6211

Diakonian yhteystiedot löydät aina tästä osoitteesta

www.hollolanseurakunta.fi/yhteystiedot/diakonia