Pop-up-rokotuspiste Sovituksenkirkolla

vaccine-g0fb06c92a_1920.jpg

Hollolan seurakunta ja Päijät-Sote järjestävät 2.11. alkaen klo 10–16 pop-up-rokotuspisteen Sovituksenkirkolle. Päijät-Soten alueen rokotuskattavuuden parantamiseksi aloitettu Rokotehaaste-kampanja pääsi 15 000 asukkaan tavoitteeseensa jo lokakuun loppuun mennessä alittaen määräpäivänsä yli viikolla. Rokotuskattavuuden toivotaan vielä nousevan, joten kampanja saa jatkoa loppuvuoteen asti uudella tavoitteella, jolla pyritään siihen, että vähintään 12-vuotiaista 90 % saisi ensimmäisen rokoteannoksen.

Hollolan seurakunta on pyrkinyt järjestämään oman toimintansa mahdollisimman turvallisesti ja nyt kantaa vastuuta myös rokotuskattavuuden parantamisen osalta.

Pop-up-rokotuspisteellä ei tarvitse ajanvarausta ja rokotus on maksuton. Lisäksi sata ensimmäistä rokotettua saavat lounaslipun Sovituksenkirkon Amica-ravintolaan, jonka voi käyttää arkisin 2.11.–12.11. klo 11–13.30. välillä.

Rokotuspisteille on tultava oireettomana ja turvaväli- ja maskisuosituksia on noudatettava. Huomioi myös, että rokotuksen jälkeen tulee odottaa 15 minuuttia paikallaan. Ota mukaan henkilöllisyystunnus tai kela-kortti.

Tue Oct 26 10:38:54 EEST 2021