Kesätoimistosihteeri Hollolan kirkkoherranvirastoon

20230215_134918.jpg

Haemme Hollolan seurakunnan kirkkoherranvirastoon määräaikaista toimistosihteeriä ajalle 1.6. – 31.8.2023.

Pääset kehittämään osaamistasi asiakaspalvelussa ja oppimaan kokeneilta kollegoiltasi. Työtehtäväsi on tärkeä osa virastotiimiä ja työsi varmistaa kirkkoherranviraston tehtävien sujuminen vakituisen henkilöstön lomien aikana.

Jos olet opiskelija ja haluat tästä harjoittelujakson, ole pikaisesti yhteydessä oppilaitokseesi.

Hollolan seurakunnan virastoasioinnin palvelupisteitä ovat Sovituksenkirkko sekä Kärkölän, Padasjoen ja Kuhmoisten seurakuntatoimistot. Haettavan henkilön työpiste on Sovituksenkirkossa Hollolan Salpakankaalla, Keskuskatu 2. Seurakunnan virastotyön asiakaspalvelussa työskentelee kaikkiaan viisi työntekijää, joista kaksi Sovituksenkirkolla.

Työ sisältää mm. kirkollisten toimitusten (kasteet, avioliittoon vihkimiset, hautaan siunaamiset) ja niihin liittyvien työntekijä- ja tilavarausten vastaanottamista ja kirjaamista Katrina-varausjärjestelmään. Jos ohjelmasta ei ole aikaisempaa kokemusta, sen käyttöön perehdytetään.

Sinulta edellytetään hyviä asiakaspalvelu- ja vuorovaikutustaitoja sekä kykyä kohdata mm. surevia omaisia. Aiempi työkokemus seurakunnan virastotyöstä tai asiakaspalvelusta katsotaan hakijan eduksi, mutta tärkeintä on halu oppia tehtäväkokonaisuus. Lisäksi toivomme hakijalta itsenäistä työskentelyotetta, asiakokonaisuuksien hallintaa, joustavuutta sopeutua erilaisiin tilanteisiin ja tehtäviin työpäivän aikana, hyviä tietoteknisiä valmiuksia, tarkkuutta, yhteistyökykyä sekä aktiivisuutta.

Tehtävän palkkaus sijoittuu vaativuusryhmään 303 (1952,20 €/kk), jonka päälle maksetaan henkilön työkokemuksen perusteella mahdollista kokemuslisää Kirkon virka- ja työehtosopimuksen mukaisesti. Työaika on toimistotyöaika, 36 tuntia 15 minuuttia viikossa. Tehtävä täytetään 1.6.2023 alkaen tai sopimuksen mukaan. Työsuhteessa noudatetaan yhden kuukauden koeaikaa. Emme odota sinun osaavan kaikkea valmiiksi. Perehdytämme sinut tehtävään ja saat esihenkilön ja koko tiimin tuen. Työn luonteesta johtuen oma-aloitteisuus, aito halu palvella asiakkaita ja into oppia uutta sekä kyky ja halu itsenäiseen työskentelyyn on edellytys työssä viihtymiseen.

Hakemukset liitteineen tulee toimittaa sähköisesti 15.3.2023 mennessä. Löydät hakemuksen täältä. Mikäli etenet haussa, saat kutsun haastatteluun. Haastattelut pidetään 24.3.2023.

Teemme valintapäätöksen haastattelujen jälkeen ja ilmoitamme päätöksestä 31.3.2023. Olemme yhteydessä jokaiseen hakijaan valintaprosessin etenemisen osalta.

Lisätietoja antaa virastotiimin lähiesihenkilö, kappalainen Ari Pelkonen, puh. 0407490036, ari.pelkonen@evl.fi. Hakuilmoitus on nähtävänä seurakunnan nettisivuilla hollolanseurakunta.fi > Info ja asiointi > Avoimet työpaikat.

Wed Feb 15 13:54:00 EET 2023