Tarjoiluhinnastot

• Huom! Parinpellon leirikeskuksella on erillinen hinnasto, joka löytyy täältä.
  • Hollolan kirkonkylän Vanhan pappilan tiloista ja tarjoiluista vastaa pitopalveluyrittäjä Olkihattu OyLinkki avautuu uudessa välilehdessä.
  • Tilojen käyttökorvaushinnasto
  • Sovituksenkirkon tarjoiluista sovitaan ravintolapäällikön kanssa p. 040 154 7401, laskutusasiat p. 044 524 6267
  • Sovituksenkirkon sekä Parinpellon ja Kalliopirtin leirikeskusten keittiöitä ei luovuteta yksityiskäyttöön.

Sovituksenkirkon tarjoiluhinnasto (PDF-tiedostoina)

Tarjoiluhinnasto on voimassa 1.12.2022 alkaen tehdyistä tilauksista. LATAA:

1) Lataa tästä ns. kokouskahvien, kevyen suolaisen ja makean tarjoilun hinnasto.Linkki avautuu uudessa välilehdessä

2) Lataa tästä valmiiden kahvi- ja ruokatarjoilujen tarjoiluehdotelmien hinnasto.Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Huom! Hinnastojen lopussa myös muuta huomioitavaa osio.

Muut ehdot

• Hinnastoa käytetään seurakunnan järjestäessä tarjoilua Sovituksenkirkossa. Hinnat sisältävät kulloinkin voimassa olevan arvonlisäveron.
  • Tarjoilun sisällöstä sovitaan Sovituksenkirkon ravintolapäällikön kanssa.
  • Tiedustelut erikoistilauksista tai tarjoilun sisällön muutoksista ravintolapäällikköltä (p. 040 154 7401).
  • Sunnuntaisin ja pyhäpäivisin korkeampi tarjoiluhinta, ks. erillinen hinnastoliite.
  • Hinnat ovat henkilöltä. 4 - 12 -vuotiaat puoleen hintaan, alle 4-vuotiaat ilmaiseksi, ks. erillinen hinnastoliite.
  • Seurakunnan hoitaessa tarjoilun seurakuntalaisilta ei peritä tilan käyttömaksua.

Peruutus- ja muutosehdot

Peruutukset ja muutokset tehdään suoraan ravintolapäällikölle. Tilausten peruutukset: ruokatarjoilu 14 päivää ennen ja kahvitarjoilu 7 päivää ennen tilaisuutta (isot tilaukset, yli 30 henkilöä, kuitenkin 2 viikkoa aikaisemmin).

Jos tilaisuus perutaan määräaikojen jälkeen, tilaajalta peritään täysi korvaus.

Laskutus tapahtuu aina tilausmäärän mukaan riippumatta toteutuneesta osallistujamäärästä.

Hinnasto on vahvistettu marraskuussa 2022.