HOLLOLAN SEURAKUNTA HAKEE SEURAKUNTAMESTARIA PADASJOELLE

kirkko

Hollolan seurakunta hakee vakinaiseen työsuhteeseen energistä, osaavaa ja yhteistyökykyistä ammattilaista

SEURAKUNTAMESTARIKSI

Padasjoen kappeliseurakunnan seurakuntamestarin monipuolisiin tehtäviin kuuluvat kiinteistöjen sisä- ja ulkoalueiden siisteydestä ja kunnossapidosta huolehtiminen, kirkollisten toimitusten ja tilaisuuksien järjestely sekä muut suntion työt. Lisäksi seurakuntamestari huolehtii Padasjoen hautausmaiden ja alueiden kunnossapidosta sekä hautauksiin liittyvistä työtehtävistä. Tehtävään sisältyy hautausmaiden työkoneiden käyttöä mm. hautojen kaivuutöissä käytettävä tela-alustainen kaivinkone.

Seurakuntamestarin tehtävään valittavalta toivotaan suntion ammattitutkinnon / Seurakunta- ja hautauspalvelualan ammattitutkinnon lisäksi kokemusta sekä hautausmaatyöntekijän että suntion tehtävistä. Soveltuvan ammattitutkinnon puuttuessa tehtävään valittu sitoutuu suorittamaan tutkinnon työsuhteen alkuvaiheessa.

Arvostamme yhteistyökykyisyyttä, itsenäistä ja kehittävää työotetta, asiakaspalvelu- ja vuorovaikutustaitoja, joustavuutta, reagointikykyä nopeasti muuttuvissa tilanteissa sekä paineensietokykyä. Työhön kuuluu myös erilaisten IT-järjestelmien käyttöä, joita seurakuntamestari aktiivisesti käyttää työssään. Seurakuntamestarin esihenkilönä toimii seurakuntapuutarhuri.

Seurakunnan toimipisteet sijaitsevat laajalla alueella, joten ajokortti ja oma auto ovat tehtävän suorittamisessa välttämättömiä.

Odotamme hyvää suomen kielen suullista ja kirjallista taitoa. Toimeen valittavan henkilön on oltava Suomen ev.lut. kirkon konfirmoitu jäsen ja esitettävä hyväksyttävä lääkärintodistus terveydentilastaan koeajan puitteissa. Koska työtehtävä sisältää pienhankintoja, tarkastaa työnantaja toimeen valitun työntekijän luottotiedot. Toimessa on 6 kk koeaika. Työ tulee ottaa vastaan 1.5.2024 tai sopimuksen mukaan.

Seurakuntamestarin tehtävä kuuluu kirkon yleisen virka- ja työehtosopimuksen mukaiseen vaativuusryhmään 403. Lisäksi voidaan maksaa kokemuksen perusteella määräytyvää kokemuslisää. Tehtävässä noudatetaan KirVESTES mukaista yleistyöaikaa, joka on 76,50 tuntia/kahden viikon jaksossa. Työhön sisältyy viikonloppu- ja iltatyötä.

Muut lisät ja korvaukset maksetaan kirkon työehtosopimuksen mukaisesti.

Seurakunnassamme on käytössä e-Passi sisältäen lounas- liikunta-, kulttuuri- ja hyvinvointiedut. Lisäksi työnantaja tarjoaa mahdollisuuden työsuhdepolkupyöräetuun.

Hakemukset liitteineen toivotaan ensisijaisesti jätettäväksi sähköisenä 12.2.2024 klo 12.00 mennessä tästä linkistä avautuvaan hakujärjestelmään:

Hakemus liitteineen voidaan lähettää myös paperisena 12.2.2024 klo 12.00 mennessä osoitteeseen: Hollolan seurakunta / Keijo Kokko, Keskuskatu 2, 15870 Hollola. Kuoreen merkintä ”Padasjoen seurakuntamestari”.

Haastatteluun kutsutuille ilmoitetaan haastattelusta 15.2.2024.

Haastattelut pidetään Padasjoella 22.2.2024 klo 10 - 14.

Päätös valinnasta tehdään kirkkoneuvoston taloudellisen jaoston kokouksessa 5.3.2024.

Lisätietoja: yleisesti hakuprosessista Keijo Kokko, 040-5912431, keijo.kokko@evl.fi, suntiotehtävistä Sakari Kivistö 040-7490038, sakari.kivisto@evl.fi ja hautausmaa- sekä puutarhatöistä Anu Anttila 040-5703514, anu.anttila@evl.fi

Anu Anttila
Seurakuntapuutarhuri (hautatoimen lähiesihenkilö)