HOLLOLAN SEURAKUNTA HAKEE HAUTAUSMAATYÖNTEKIJÄ-SUNTIOTA KUHMOISIIN

Tapuli

Hollolan seurakunta hakee vakinaiseen työsuhteeseen energistä, osaavaa ja yhteistyökykyistä ammattilaista

HAUTAUSMAATYÖNTEKIJÄ-SUNTIOKSI

Kuhmoisten hautausmaatyöntekijä–suntion työaika jakaantuu 50 % Kuhmoisiin ja 50 % Padasjoelle. Työntekijän työntekopaikka on Kuhmoisten hautausmaa.

Hautausmaatyöntekijä - suntion tehtäviin kuuluvat Kuhmoisten sekä Padasjoen hautausmaiden ja alueiden kunnossapitoon, hautauksiin sekä rakennusten sisä- ja ulkoalueiden siisteyteen ja kunnossapitoon liittyvät työtehtävät. Tehtävään sisältyy hautausmaiden työkoneiden käyttöä mm. hautojen kaivuutöissä käytettävä tela-alustainen kaivinkone.

Lisäksi tehtäviin kuuluvat kirkollisten toimitusten ja tilaisuuksien järjestelyihin osallistuminen sekä muut suntion työt.

Tehtävään valittavalta toivotaan kokemusta sekä hautausmaatyöntekijän että suntion tehtävistä ja mahdollisuutta liikkua säännöllisesti työtehtävissä Kuhmoisten ja Padasjoen välillä. Ajokortti ja oma auto ovat tehtävän suorittamisessa välttämättömiä.

Arvostamme yhteistyökykyisyyttä, itsenäistä ja kehittävää työotetta, asiakaspalvelu- ja vuorovaikutustaitoja, joustavuutta, reagointikykyä nopeasti muuttuvissa tilanteissa, hyvää suomen kielen suullista ja kirjallista taitoa sekä paineensietokykyä. Työhön kuuluu myös erilaisten IT-järjestelmien käyttöä. hautausmaatyöntekijä – suntion esihenkilönä toimii johtava suntio.

Toimeen valittavan henkilön on oltava Suomen ev.lut. kirkon konfirmoitu jäsen ja esitettävä hyväksyttävä lääkärintodistus terveydentilastaan koeajan puitteissa. Koska työtehtävä sisältää pienhankintoja, tarkastaa työnantaja toimeen valitun työntekijän luottotiedot. Toimessa on 6 kk koeaika. Työ tulee ottaa vastaan 1.5.2024 tai sopimuksen mukaan.

Hautausmaatyöntekijä - suntion tehtävä kuuluu kirkon yleisen virka- ja työehtosopimuksen mukaiseen vaativuusryhmään 303. Lisäksi voidaan maksaa kokemuksen perusteella määräytyvää kokemuslisää. Tehtävässä noudatetaan KirVESTES mukaista yleistyöaikaa, joka on 76,50 tuntia/kahden viikon jaksossa. Työhön sisältyy viikonloppu- ja iltatyötä.

Muut lisät ja korvaukset maksetaan kirkon työehtosopimuksen mukaisesti.

Seurakunnassamme on käytössä e-Passi sisältäen lounas- liikunta-, kulttuuri- ja hyvinvointiedut. Lisäksi työnantaja tarjoaa mahdollisuuden työsuhdepolkupyöräetuun.

Hakemukset liitteineen toivotaan ensisijaisesti jätettäväksi sähköisenä 12.2.2024 klo 12.00 mennessä tästä linkistä avautuvaan hakujärjestelmään:

Hakemus liitteineen voidaan lähettää myös paperisena 12.2.2024 klo 12.00 mennessä osoitteeseen: Hollolan seurakunta / Keijo Kokko, Keskuskatu 2, 15870 Hollola. Kuoreen merkintä ”Kuhmoisten hautausmaatyöntekijä - suntio”.

Haastatteluun kutsutuille ilmoitetaan haastattelusta 15.2.2024.

Haastattelut pidetään Kuhmoisissa 22.2.2024 klo 16 - 19.

Päätös valinnasta tehdään kirkkoneuvoston taloudellisen jaoston kokouksessa 5.3.2024.

Lisätietoja: yleisesti hakuprosessista Keijo Kokko, 040-5912431, keijo.kokko@evl.fi, suntiotehtävistä Sakari Kivistö 040-7490038, sakari.kivisto@evl.fi ja hautausmaa- sekä puutarhatöistä Anu Anttila 040-5703514, anu.anttila@evl.fi

Sakari Kivistö
Sakari Kivistö