Hollolan hautatoimen asiakaspalvelu siirtyy Sovituksenkirkkoon

Hollolan hautausmaa

Hollolan kunnan alueen hautatoimen asiakaspalvelu siirtyy lokakuun alusta kuntakeskuksessa sijaitsevan Sovituksenkirkon tiloihin. Tähän saakka asiakaspalvelupiste on ollut Hollolan kirkonkylän hautausmaalla sijaitsevassa hautausmaantoimistossa. Jatkossa Hollolan - samalla siis myös Hämeenkosken kappeliseurakunnan - asukkaiden tulisikin suunnata hautatoimeen liittyvien kysymyksien kanssa Sovituksenkirkkoon, jonne siirtyvän seurakuntapuutarhurin tavoittaa myös puhelimitse numerosta p. 0400 785 116, sekä sähköpostitse osoitteella kari.sinisalo@evl.fi.

Epäselvissä tilanteissa palvelua saa Sovituksenkirkon kirkkoherranvirastosta, josta asiakkaat ohjataan aina eteenpäin oikeaan paikkaan. Kirkkoherranvirasto on avoinna ma-to klo 9-14 ja muina aikoina sopimuksen mukaan. Perjantaisin virasto on suljettu. Puhelinvaihde on avoinna viraston aukioloaikoina ma-to klo 9-14, (03) 524 6600.

Kuhmoisten–Padasjoen sekä Kärkölän kappeliseurakuntien alueilla ei toistaiseksi ole suunnitelmissa muutoksia aiempiin toimintatapoihin. Niissä seurakuntatoimistot toimivat asiakaspalvelupisteinä. Mikäli muutoksia tehdään, niistä tiedotetaan erikseen ja hyvissä ajoin.

Kullakin seurakunnan seitsemällä hautausmaalla on määrätty työntekijä, joka näyttää omaisille hautapaikan sijainnin heidän toiveestaan.

2020-09-17 15:26:00.0