Hiihdä yhteisvastuukeräyksen hyväksi

Yhteisvastuu_2022_Varrassuo_WEB_8881.jpg

Yhteisvastuukeräys pandemian seurauksista kärsiville lapsille ja nuorille on alkanut. Lahden ja Hollolan seurakunnat haastavat lähiseudun asukkaat Yhteisvastuuhiihtoon. Hiihtäminen ja liikkuminen tapahtuu Salpausselän Lahden ja Hollolan kattavalla latuverkostolla.

Yhteisvastuuhiihtoon voit osallistua esim. ulkoilemalla valitsemasi matka omaan tahtiin, lahjoittamalla itse valitsemasi summan tai kertomalla osallistumisestasi somessa tunnisteella #yhteisvastuuhiihto. Liikuntamuodolla ei ole väliä, voit hiihtää, kävellä, juosta, pyöräillä tai luistella tai muuten vain lahjoittaa Yhteisvastuuseen.

Kuvassa Jesse Hartikainen, Elisa Majamaa ja Miikka Kallio Lahden seurakunnista sekä Pia Rantatupa Hollolan seurakunnasta Hollolan Varrassuolla.

Ohje lahjoituksen tekemiseen:

Näistä linkeistä pääset tekemään lahjoituksen oman kotiseurakuntasi alueella Lahdessa ja Hollolassa. Valitse linkki seuraavista:

yhteisvastuu.fi/keski-lahti

yhteisvastuu.fi/laune

yhteisvastuu.fi/joutjarvi

yhteisvastuu.fi/salpausselka

yhteisvastuu.fi/nastola

yhteisvastuu.fi/hollola

Täytä sivulla:

1. Klikkaa Muu summa ja kirjoita euromäärä.

2. Kirjoita Nimi-kohtaan: ”Yhteisvastuuhiihto / Lahti” tai ”Yhteisvastuuhiihto / Hollola” (Käytä tätä muotoa vaikka kävelisit, luistelisit, pyöräilisit jne. Muita yhteystietoja ei tarvita.)

3. Klikkaa Siirry maksamaan ja maksa pankkitunnuksilla.

HUOM! Järjestelmä ei hyväksy alle 5 euron lahjoitusta.

2022-02-08 14:00:02.0