Perheiden Suuri Kevätretkipäivä Tykkimäelle

la 18.5. klo 9.00 – la 18.5. klo 18.00

Tykkimäki / Kouvola

Ilmoittautuminen on päättynyt

Lasten ja nuorten keskus kokoaa perheitä ympäri Suomen yhteiselle kevätretkelle Tykkimäkeen. Lähde pitämään hauskaa ja tutustumaan uusiin ihmisiin, tästä se kesä alkaa!

Tykkimäessä osallistumme ensin huvipuistojumikseen ja sen jälkeen tiedossa on omatoimista huvittelua huvipuiston huimissa laitteissa. Retkibussi starttaa Sovituksenkirkolta Hollolasta ja ajaa suorinta reittiä Tykkimäkeen. Paluukyyti kulkee samaa reittiä.

Retken hinta: 20€/hlö yli 120 cm ranneke + matkat, 15€/hlö alle 120 cm ranneke + matkat ja 10€/hlö ilman ranneketta (sis. matkat). Ruokailu päivän aikana omakustanteisesti. Mahdollisuus ostaa ennakkoon lounasbuffetlippu 12€/yli 12v. Ja 9,90€/alle 12v. Retkeä tuetaan Hollolan seurakunnan diakoniatyön varoin, näin voimme tarjota edullisen hinnan. Lapsi/nuori voi lähteä retkelle ainoastaan huoltajan seurassa.

• Lapsille ja lapsiperheille Lapsille ja lapsiperheille

Hollolan seurakunta