Miehille

Miesten tapahtumien tarkemmat ajankohdat näet tapahtumakalenterista.

Hollolan kantaseurakunta

Miesten saunaillassa miehet kokoontuvat kerran kuukaudessa pääsääntöisesti keskiviikkoisin klo 18-21 saunomaan ja pohdiskelemaan Raamatun sanomaa Parinpellon rantasaunalle.

Ota oma Raamattu ja saunomisvälineet mukaan!

Parinpellon leirikeskuksen rantasaunalle (Parinpellontie 173, 16710 Hollola kk) lähdemme kimppakyydeillä Sovituksenkirkon yläpihalta

klo 17.30.

Syksyn 2023 saunaillat ovat keskiviikkoisin 13.9., 11.10., 15.11. ja 20.12.

Vuoden 2024 saunaillat: keskiviikko 17.1., tiistai 13.2., keskiviikko 13.3., keskiviikko 17.4., keskiviikko 22.5. - kesätauko - keskiviikko 18.9., tiistai 8.10., keskiviikko 20.11. ja keskiviikko 18.12.

Vastuunkantajina Matti Mikkonen ja Risto Takala.

Lisätietoja: Miesten saunailtaa vetää kappalainen Ari Pelkonen p. 0407490036, ari.pelkonen(at)evl.fi

Hämeenkoski

Miestyö on mukana aina, kun Hämeenkosken seurakunnassa tapahtuu. Tule mukaan! Lisätietoja voit kysyä Hämeenkosken vt. kappalainen Hanna-Leena Penttilältä.

Miestyön saunailta tiistaisin Leirimajalla klo 18.

Kärkölä

Miestenpiiri kokoontuu parittomien viikkojen pe klo 18 Järvelän seurakuntakeskuksessa, vastuunkantajana Pentti Rautanen. Lisätietoja myös kappalainen Heikki Maakorvelta.

Kuhmoinen

Miesten kotaillat kokoontuu eri puolilla Kuhmoista, mm. metsästäjien kodilla, metsästysmajoilla ja -laavuilla, maamiesseuran taloilla sekä kodeissa. Kotailta on vieraillut myös naapuripitäjissä. Ohjelmassa on mielenkiintoisen luennoitsijan lisäksi makkaranpaistoa, laulua ja loppuhartaus.

Yhteystiedot Risto Ojala, puh. 0405500267. Lisätietoja myös kappalainen Tuomas Taipaleelta.

Padasjoki

Miestenilta Padasjoella joka kuukauden kolmas keskiviikko. Yhteystiedot kappalainen Kristian Saarnio, puh. 0440490042

PSALMI 121 MATKALAULU

MINÄ NOSTAN SILMÄNI VUORIA KOHTI: MISTÄ TULEE MINULLE APU?

APU MINULLE TULEE HERRALTA, JOKA ON TEHNYT TAIVAAN JA MAAN.

HÄN EI SALLI MINUN JALKANI HORJUA, SINUN VARJELIJASI EI TORKU.

KATSO, HÄN, JOKA ISRAELIA VARJELEE, EI TORKU EIKÄ NUKU.

HERRA ON SINUN VARJELIJASI, HERRA ON SUOJAAVA VARJOSI SINUN OIKEALLA PUOLELLASI.

EI POLTA SINUA AURINKO PÄIVÄLLÄ EIKÄ KUUNVALO YÖLLÄ.

HERRA VARJELEE SINUT KAIKESTA PAHASTA, HÄN VARJELEE SINUN SIELUSI.

HERRA VARJELEE SINUN LÄHTEMISESI JA TULEMISESI, NYT JA IANKAIKKISESTI.

PITÄKÄÄMME HUOLTA TOISISTAMME JA ITSESTÄMME!