Vapaaehtoistoiminnan rekrytointilomake

Hyvä vapaaehtoistyöstä kiinnostunut! Alla olevalla lomakkeella voit ilmoittautua Hollolan kantaseurakunnan vapaaehtoistoimintaan. Vapaaehtoistehtävistä kerromme tarkemmin kantaseurakunnan osalta täällä.

Lomakkeen täyttämällä tiedämme kiinnostuksestasi ja otamme sinuun lähiviikkoina yhteyttä. Lomakkeella voit myös ehdottaa jotain uutta tehtävää, johon sinua kiinnostaisi ottaa osaa.

Kesäkaudella toiminta on leirejä lukuunottamatta vähäisempää. Syksyllä haemme vapaaehtoisia talvikauden tehtäviin. Toisaalta esimerkiksi Missiokammarin ja lähimmäispalvelun toimintaan tarvitsemme vapaaehtoisia ympäri vuoden.

Täyttäessäsi alla olevan lomakkeen, seurakunta saa yhteystietosi, jotka tallentuvat seurakunnan käyttöön.