Lähetystyö ja kansainvälinen vastuu

Hollolan seurakunnan lähetystyö toteuttaa kirkon perustehtävää, jonka Jeesus antoi kaste- ja lähetyskäskyssä. Lähetystyö kertoo armollisesta Jumalasta sanoin ja teoin.

Raamattu
Maapallo

>Tutustu ystävyyseurakuntatoimintaan

>Tutustu ja osallistu lähetystyön toimintaan

>Tutustu nimikkolähetteihimme

>Lähetys- ja avustustyö tapahtumakalenterissa

Osana kansainvälistä vastuunkantoa Hollolan seurakunnalla on myös ystävyysseurakuntatoimintaa. Toiminnan tavoitteena on ylläpitää ja lisätä yhteyksiä tukemalla seurakuntatoimintaa ja omaehtoista toimintaa sekä antamalla seurakunnalle henkistä tukea.

Lähetystyö on kristittyjen yhteinen tehtävä ja mahdollisuus olla mukana lähimmäisen kohtaamisessa ja evankeliumin eteenpäin viemisessä. Tervetuloa mukaan.

Hollolan seurakunnalla on nimikkolähettejä ja nimikkokohdesopimuksia jokaisen kirkon virallisen suomenkielisen lähetysjärjestön kanssa. Vapaaehtoistyössä on mukana runsaasti seurakuntalaisia.

Seurakunnassa pidetään lähetystilaisuuksia ja lähetyspiirejä eri puolilla seurakuntaa. Lisäksi järjestetään säännöllisesti myyjäisiä sekä muita tapahtumia.

Missiokammari

Hollolan Salpakankaalla sijaitseva Missiokammari toimii  kohtaamis- ja keskustelupaikkana osana seurakunnan lähetystoimintaa.

Missiokammarin myymäläpuolen tuotevalikoimissa on laadukkaita käsitöitä, kausikoristeita sekä yksilöllisiä lahjatavaroita. Myynnin tuotto lahjoitetaan nimikkolähetystyölle. Tervetuloa hyvän mielen ostoksille.

>Katso yhteystiedot ja aukioloajat Missiokammarin sivuilta.

Pappi
Hollolan kantaseurakunta Vesikansan alue
Keskuskatu 2
15870 HOLLOLA

Vesikansan alueen kappalainen. Lähetystyön työalavastuu kantaseurakunnassa. Virkavapaalla 14.1.2024 asti.