Ehtoollispikareita.

Hiljaisuuden viljely

Tältä sivulta löydät tietoa hiljaisuuden retriiteistä, arkiretriiteistä ja muista hiljaisuuden ja rukouksen tapahtumista Hollolan seurakunnassa.

Arkiretriitti 28.3.- 11.5.2023

Tule mukaan arkiretriittiin!

Arkiretriitti on mahdollisuus kokea ja harjoittaa retriittien hiljaisuutta, hiljentymistä ja pysähtymistä oman arjen keskellä.

Osallistuja varaa aikaa päivittäiseen hiljentymiseen 20-30 minuuttia oman aikataulun ja arjen mukaan. Hiljentymisen mukanaan tuomia kokemuksia, ajatuksia

ja tunteita kirjoitetaan itselle muistiin. Kerran viikossa arkiretriittiryhmä kokoontuu jakamaan ja kuulemaan matkakumppaneiden ajatuksia ja kokemuksia.

Arkiretriitti on henkilökohtainen matka ja ryhmässä kunnioitamme toistemme erilaisuutta ja erilaisia kokemuksia kuunnellen ja jakaen.

Ryhmä kokoontuu yhteensä kuusi kertaa. Aloitustapaaminen on ti 28.3. 18.00 -19.30 Sovituksenkirkossa.

Seuraavat viisi kertaa ovat viikon välein torstaisin alkaen 13.4. klo. 18.00 -19.30. Viimeinen kerta on 11.5.

Ilmoittaudu Marjolle 15.-23.3. p. 044 524 6194 tai marjo.kortelainen(at)evl.fi.

Pappi
Keskuskatu 2
15870 Hollola

Aikuistyön ja kylien pappi

Aikuistyö, naisten ja miesten ryhmät, kylät ja raamattupiirit.