Lapsille ja perheille - tervetuloa mukaan!

Seurakunnassamme on menoa ja meininkiä kun viikottain ympäri laajaa seurakuntaamme  tilat täyttyvät pienistä ja suuremmista lapsista perheineen.

Sivun valikosta löydät tietoa seurakuntamme lapsille ja lapsiperheille tarjottavasta toiminnasta; perhekerhoista, päiväkerhoista, pyhäkouluistä, vauvakerhosta, retkistä, leireistä ja tapahtumista ym.

Hollolan seurakunnan varhaiskasvatuksen perustehtävänä on kasvattaa lapsia yhdessä läheisten kanssa kristilliseen uskoon ja huolehtia lapsen hengellisen elämän hoitamisesta.

Olemme käytettävissäsi:

Varhaiskasvatuksen ohjaaja Riitta Petsalo

Perhetoiminta-lastenohjaaja Mira Airaksinen

Kasvatuksen pappi Anne Pettersson

sekä lastenohjaajat

Nita Ahola, Marja Maasilta, Anni Mattila, Katri Mikkola (Ku-Pa),  Margit Ruohisto.

Lapsi on ilo

Kurkista Facebook/Instagram-verkkoyhteisöömme "Lapsi on ilo", jonka sisältö käsittelee koko Hollolan seurakunnan varhaiskasvatuksen toimintaa.

Seurakunta onnittelee pienokaisia syntymäpäiväkorteilla

Seurakunta onnittelee 1–4-vuotta täyttäviä syntymäpäiväkortilla. Samalla rohkaistaan perheitä osallistumaan seurakunnan toimintaan: perhekerho/kahvilaan, päiväkerhoon, perhejumalanpalveluksiin sekä muihin tapahtumiin.

Seurakuntasi on sinua varten, tule mukaan!

Klo 16-17.45 mahdollisuus jalkahoitoon, käsihoitoon ja pieneen iltapalaan.
5.5. Hemmotellaan Sovituksenkirkolla

varhaiskasvatuksen ohjaaja