Jumalanpalvelus Hollolan seurakunnasta

Tällä sivulla julkaisemme Hollolan seurakunnan jumalanpalveluksen videolähetyksen. Jos käytät Facebookia, suosittelemme lähetyksen seuraamista Hollolan seurakunnan Facebook-sivun kautta. Sydämellisesti tervetuloa mukaan jumalanpalvelukseen näin verkon välityksellä!

Lähetykset pääsääntöisesti sunnuntaisin klo 10 jostain seurakunnan monista kirkosta. Tarkista tarkemmat tiedot tapahtumakalenterista valitsemasi päivän kohdalta. Tiedot löytyvät myös joka talouteen jaettavasta Kirkonseutu-lehdestä.

Klikkaa tästä osallistuaksesi jumalanpalvelukseenLinkki avautuu uudessa välilehdessä  (lähetys alkaa noin viittä minuuttia ennen messun alkua)

(Avautuu erilliseen Facebook-sivulle. Sinulla ei tarvitse olla erillistä Facebook-tunnusta tai olla kirjautuneena Facebookiin nähdäksesi jumalanpalveluksen. Ohjelma voi kysyä Facebook-tunnuksen luomista, mutta voit klikata kohtaa "ei nyt", niin pääset sivustolla eteenpäin.)