Ryhmät ja piirit

Seurakunnassa järjestetään monenlaisia ryhmiä ja piirejä, johon ovat tervetulleita aikuiset ja eläkeikäiset. Tarkat kokoontumisajankohdat ja -paikat näet tapahtumakalenterista.

Hollolan kantaseurakunta

Lähellä ihmistä - avoin hengellinen keskustelupiiri! Syksyn aiheena on Tunteet.

Missiokammarilla joka toinen (parillinen viikko) ma klo 17.30-19.00

Perheniemen Opiston työkirjan pohjalta toimiva kasvuryhmä kristitylle! Ryhmän työskentely on luottamuksellista ja toisten ajattelua kunnioittavaa.

Ryhmää vetävät Perheniemen Opiston ryhmäkoulutuksen saaneet Marjatta Kanth-Ruusunen ja Leila Marttila.

Kysy lisää Marjolta p. 044 524 6194.

Miesten raamattupiirin (Parinpellon saunaillat) tiedot, katso Aikuisille > Miehille.

Syksy 2023

Lähellä ihmistä kevään tapaamiset (parillinen viikko)

18.9.  2.10.  16.10.  30.10.  13.11.  27.11.  11.12.

Tähän ryhmään on hyvä ilmoittautua etukäteen Marjatalle tai Marjolle. Lisätietoja Marjolta p. 044 5246194.

Hämeenkoski

Ystävänkulman piiri kokoontuu kerran viikossa. Lisätietoja voi kysyä diakoniatyöntekjiä Eila Kamppiselta (yhteystiedot alhaalla).

Kärkölä

Äiti Teresa -käsityöpiirissä neulotaan peittoja, nuttuja ja sukkia sekä rullataan sidetarpeita Kalkuttaan Äiti Teresasisarten ylläpitämään keskukseen. Voit auttaa diakoniatyötä myös neulomalla ja osallistumalla kirpputorityöhön. Tervetuloa mukaan kaikki käsitöistä pitävät uudet ja vanhat piiriläiset omien taitojen kanssa! Lisätietoja antaa diakoniatyöntekijä Pirkko Haapakka (yhteystiedot alhaalla).

Padasjoki

Kristillinen kirjallisuuspiiri kokoontuu Padasjoen kirjastossa kuukauden viimeinen tiistai kello 17. Syskausi starttaa 29.8.2023 aiheella Kesälukemisen helmet.

Tumppupiiri käsityökerho neulojille ja muille käsitöiden ystäville parillisen viikon maanantaisin klo 13 - 15 Padasjoen pappilassa 4.9.2023 alkaen. Lisätietoja diakoniatyöntekijä Päivi Salojärvi p. 040 749 0037.

Diakoniatyöntekijä
Hollolan kantaseurakunta
Keskuskatu 2
15870 Hollola

Olen diakoniatyöntekijä. Toimin  Missiokammarin työntekijänä sekä  kehitysvamma- ja omaishoitajatyössä.

Tavoitettavissa parhaiten puhelimitse p. 040 762 6874.  Voit ottaa yhteyttä kaikissa elämäntilanteissa, etsitään yhdessä ratkaisuja.