Raamattu- ja rukouspiirit

Hollolan kantaseurakunta

Kaipaatko itsellesi raamattupiiriä?

Arkiaamun rukoushetki 22.8. alkaen ma, ke, pe klo 10-10.30 Missiokammarissa, Rakentajantie 8, ryhmähuone. Toteuttajina seurakuntalaiset. Hetken lopussa voi siirtyä yhteiseen aamuhartaushetkeen kahvion puolelle.

Raamattupiiri keskellä päivää syksyllä 2023!

joka toinen (parillinen viikko) maanantai klo 13.30 - 14.30 Sovituksenkirkolla Mooseksessa tai Andreaksen kappelissa.

18.9.  2.10.  16.10.  30.10.  13.11.  27.11.  11.12.

Ota oma Raamattu mukaan!

Vetäjänä Leila Marttila

Lisätietoja Marjo Kortelainen p. 044 5246194 ja marjo.kortelainen(at) evl.fi.

Miesten raamattupiirin (Parinpellon saunaillat) tiedot, katso Aikuisille > Miehille.

Kärkölä

Raamatun lukuryhmä ja rukouspalvelushetket ovat toimintatauolla!

Raamatun lukuryhmä kokoontuu Kärkölän seurakuntakeskuksessa parittomien viikkojen keskiviikkoisin klo 18.
Vetäjänä Martti Myllärinen.

Rukouspalvelushetket Kärkölän seurakuntakeskuksessa kerran kuukaudessa keskiviikkoisin klo 10.
Rukouspalveluhetkessä lauletaan Taize-lauluja, kuunnellaan Raamatun tekstejä ja rukoillaan yhteisten asioiden ja esirukouspyyntöjen puolesta. Rukoushetken jälkeen on mahdollisuus henkilökohtaiseen keskusteluun ja esirukouspalveluun. Tervetuloa mukaan!