Rippikoulu on once in a lifetime -kokemus. Rippikoulu tutustuttaa sinut seurakuntaan, lähimmäisiin, sinuun itseesi, taivaan Isään ja suuriin elämän salaisuuksiin. Tervetuloa matkaan mukaan, olemme täällä sinua varten!

Rippikoulussa opiskellaan kaikki kristinuskon keskeisimmät asiat yhdessä kokemalla ja tekemällä. Rippikoulu antaa mahdollisuuden turvallisessapaikassa pohtia elämää ja itselle tärkeitä asioita uudella tavalla.

Rippikoulu on paikka, jossa saa kysyä ja ihmetellä. Vastauksia kysymyksiin etsitään yhdessä toisten kanssa.

Rippikoulussa on tilaa yhdessä olemiselle, leikkimiselle, laulamiselle, uusiin ihmisiin tutustumiselle ja mahtavien elämyksien kokemiselle.

Rippikouluvuosi 2023-2024 käynnistyy syyskuussa, ilmoittautuminen alkaa 18.9.2023 ja päättyy 8.10.2023. Hollolan seurakuntaan kuuluville nuorille lähetetään syyskuun alussa kotiin postitse rippikoulun infovihko, josta löytyy tärkeää tietoa rippikoulusta ja ilmoittautumisesta. Vihkon sähköinen versio löytyy tämän linkin takaa.

HUOM! Painetussa vihkossa on virhe. Viron/Kosen rippileiri pidetään 10.-17.6.2024. Sähköiseen versioon päivämäärä on korjattu.

Mikäli et kuulu seurakuntaan, mutta haluat osallistua rippikouluun, ole yhteydessä rippikoulutyön pappiin Topi Rautiaiseen.

Jos olet aikuinen ja kiinnostunut rippikoulun käymisestä seurakunnassamme, Lisätietoja aikuisrippikoulusta löydät tämän linkin kautta.

Huom! Linkki rippikoululeirien ja seurakunnan muihin tietosuojaselosteisiin löytyy myös sivuston alalaidasta.

Pappi
Hollolan kantaseurakunta