Ilmoittaudu kevään 2024 toimintoihin tammikuun aikana

Ilmoittautumisohjeet

Voit ilmoittautua mukaan kevään toimintoihin tammikuun aikana seurakunnan verkkosivuilla www.hollolanseurakunta.fi/kouluikäiset Avautuvalta sivulta pääset ilmoittautumaan kouluikäisten toimintoihin sujuvasti.

Huom! Mikäli lapsella on erityisen tuen tarvetta, kannattaa leirin/tapahtuman sopivuudesta olla yhteydessä nuorisotyönohjaajiin. Leireille ja tapahtumiin voi myös ilmoittaa avustajan mukaan. Avustajalta emme peri osallistumismaksua.

Kaikkien leirien ja tapahtumien osallistujat ARVOTAAN, mikäli ko. toimintoon on hakijoita enemmän kuin sille voidaan ottaa. Arvonnan suorittaa verkko-ohjelmisto.

Ilmoittautumisen yhteydessä tulee leiritoiveet laittaa järjestykseen niin, että sijalla 1. on ensisijainen toive jne. Arvonnassa ovat mukana kaikki ilmoittautumisaikana ilmoittautuneet. Arvonnassa etusijalla ovat oman seurakunnan jäsenet.

Osallistujien on täytettävä leiri- ja tapahtumakohtaisesti mainittu ikäraja kuluvan kauden aikana. Kerro ilmoittautumisen yhteydessä kaveritoiveesi, mikäli haluat kaverin kanssa samalle leirille. Kaikille ilmoittautuneille lähetetään tieto leirille/tapahtumaan pääsystä sähköpostilla. Lähtökohtaisesti pyrimme tarjoamaan jokaiselle ilmoittautuneelle paikan yhdeltä leiriltä/toimintakausi.

Maksukäytäntömme

Leiri- ja retkimaksut maksetaan verkkopankissa. Maksulinkin tapahtumasta saat sähköpostiisi ja se tulee maksaa eräpäivään mennessä. Varmistathan sähköpostiosoitteesi oikeinkirjoituksen! Leirimaksusta voi hakea vapautusta taloudellisin perustein. Sähköisen lomakkeen pääset täyttämään tästä linkistä. Tieto maksuvapautuksen myöntämisestä lähetetään sähköpostitse. Huom! Hollolan seurakuntaan kuulumattomilta perimme korotetun leiri- ja retkimaksun (+50 %)

Peruutuskäytäntömme

Mahdollisista muutoksista tai toiminnan peruuntumisesta tiedotamme viipymättä ja lähetämme ilmoittautuneille erillisen tiedon asiasta.

Peruthan ilmoittautumisesi mahdollisimman pian, jos et voikaan osallistua toimintaan. Leirimaksu palautetaan, kun leiripaikka perutaan viimeistään 2 viikkoa ennen leiriä. Maksu voidaan jättää perimättä tai palauttaa, jos henkilöllä on osoittaa lääkärintodistus tai muu luotettava selvitys pätevästä esteestä.

Vakuutus

Hollolan seurakunnan tapahtumien, ryhmien ja leirien osallistujat on vakuutettu tapaturmien varalta.

varhaiskasvatuksen ohjaaja
Keskuskatu 2