Hollolan seurakunnan kouluikäisten leirit ja retket

Seurakunta tarjoaa kevät-, kesä- ja syyskausilla 1.-8. luokkalaisille leirejä, joissa on myös seurakunnan sanoma mukana.

Kesän 2024 kouluikäisten leireille ilmoittautuminen 2.-23.4.

Mikäli kouluikäisellä on erityisen tuen tarvetta, kannattaa leirin sopivuudesta olla yhteydessä nuorisotyönohjaajiin. Mukaan voi ilmoittautua myös avustajan kanssa. Avustajalta emme peri osallistumismaksua.

Ilmoittautumislomakkeelle pääset klikkaamalla haluamasi leirin otsikkoa. Tervetuloa mukaan!

Letunpaistoa nuotiolla

Kummileiri

18.–19.5. Parinpellossa

Vuonna 2016–2019 syntyneet lapset pääsevät nauttimaan leirimeiningistä oman kummin kanssa. Hinta lapsilta 26€ ja kummilta 34€.

KESÄN LEIRIT

Rohkeus olla minä!

Minä osaan puhua, osaan juosta jaloilla. Tehdä monta asiaa, iloista ja mukavaa. Silmilläni katselen, korvillani kuuntelen. Käsistä on huvia, piirrän niillä kuvia. Olen ihme, ainutlaatuinen, olen ihme, ihminen. Tule nauttimaan loman parhaimmista päivistä, ilosta, ystävyydestä ja kesästä! Tervetuloa mukaan!

• Parinpellon Leiri A 8-10 -vuotiaille 3.-4.6. Leirin hinta 33€
  • Parinpellon Leiri B 8-10 -vuotiaille 5.-6.6. Leirin hinta 33€
  • Parinpellon Leiri C 11-13 -vuotiaille 30.7.-1.8. Leirin hinta 39€
  • Särsjärven Leiri D 9-12 -vuotiaille 18.-19.6. Leirin hinta 33€  (Huom! Leiri on Kuhmoisten ja Padasjoen alueen lapsille)

Kesän perheleiri

2.–4.8. Parinpellossa

Kesää on vielä jäljellä ja siitä päästään nautiskelemaan Parinpeltoon elokuun alussa. Tulkaa koko perheen voimalla nautiskelemaan ja voimaantumaan Vesijärven rannalle. Leirin hinta vanhemmilta 45 € ja lapsilta (4–13 v.) 39 €, alla 4 v. ilmaiseksi.

Kasa kenkiä

Keskuskatu 2
15870 Hollola
Vesikansan alue