Hollolan seurakunnan kouluikäisten leirit

Seurakunta tarjoaa kevät-, kesä- ja syyskausilla 1.-8. luokkalaisille leirejä, joissa on myös seurakunnan sanoma mukana.

Kevään 2024 kouluikäisten leireille ilmoittautuminen 15.-31.1.

Mikäli kouluikäisellä on erityisen tuen tarvetta, kannattaa leirin sopivuudesta olla yhteydessä nuorisotyönohjaajiin. Mukaan voi ilmoittautua myös avustajan kanssa. Avustajalta emme peri osallistumismaksua.

Ilmoittautumislomakkeelle pääset klikkaamalla haluamasi leirin otsikkoa. Tervetuloa mukaan!

Letunpaistoa nuotiolla

KEVÄÄN LEIRIT

Hiihtoloman Aurora borealis - revontulet

Ne hiipivät, ne kiipivät, ne kisaellen käy, ne sukeltavat pilvihin, niin ettei niitä näy. (Ilmari Kianto)

Hiihtoloman leirillä nautitaan talvisesta Parinpellosta ja ihmetellään taivaan valoilmiöitä. Tervetuloa mukaan! Leirin hinta 33€.

• Aurora borealis 26.2.–27.2. Parinpellossa 3.–4. -luokkalaisille
  • Revontulet 28.–29.2. Parinpellossa 1.–2. -luokkalaisille

Talven perheleiri

8.–10.3. Parinpellossa

Taas päästään nauttimaan perheen kesken leirielämästä!  Ulkoilua, leikkimistä, saunomista, rentoa meininkiä ja valmiiseen ruokapöytään kiirehtimistä. Leirin hinta vanhemmalta 45 € ja lapsilta (4-13 v.) 38 €, alle 4 v. 0 €.  HUOM! Ilmoittautuminen 11.2. mennessä!

Ilo irti

5.-7.4. Parinpellossa 5.-6. luokkalaisille

Huhtikuussa otetaan leirillä ilo irti ja nostetaan tennarit kattoon, kun Parinpellon täyttää energinen joukko leiriläisiä. Olethan sinäkin mukana tuomassa iloa ja riemua kevääseen! Leirin hinta 39€.

PERUTTU! Ihme sei7ka

3.-5.5. Kalliopirtillä 7. luokkalaisille

Tule tekemään historiaa! Kautta aikain ensimmäinen Hollolan seurakunnan sei7ka- leiri on täällä. Leirin ohjelma ideoidaan yhdessä osallistujien kanssa, liity joukkoon. Tällä leirillä taivaskaan ei ole rajana! Leirin hinta 39€.

Kummileiri

18.–19.5. Parinpellossa

Vuonna 2016–2019 syntyneet lapset pääsevät nauttimaan leirimeiningistä oman kummin kanssa. Hinta lapsilta 26€ ja kummilta 34€. HUOM! Ilmoittautuminen 31.3. mennessä!

Kasa kenkiä

Keskuskatu 2
15870 Hollola
Vesikansan alue