Sovituksen Leppoisa Lauluhetki

Leppoisat lauluhetket alkavat torstaina 14.9. klo 14-15 Sovituksenkirkon Andreaksen kappelissa. Lauluhetket jatkuvat parittomilla viikoilla samaan kellonaikaan samassa paikassa.

Lauletaan hengellisiä lauluja monenmoisista laulukirjoista Viisikielisestä Virsikirjaan. Laulattamassa vuorotellen kanttorit Jussi Keltakangas sekä Veera Surkka-Sipilä.

Andreaan kappeli on kirkon pääeteisessä pyöreä kappelihuone, jossa on ihastuttava akustiikka joka houkuttelee laulamaan ja käyttämään ääntä rohkeasti. Laulamme omaksi iloksi ja toinen toistemme hengelliseksi rakennukseksi. Silloin tällöin laulamme Sovituksenkirkon komeassa kirkkosalissa urkujen säestyksellä ja saattaapi kanttori muutaman urkukappaleenkin laulujen lomaan soittaa.

Mukanaolo ei vaadi minkäänlaista sitoutumista, vaan laulamassa voi käydä silloin kun lauluhetki omaan aikatauluun sopii.

Ryhmä kokoontuu Sovituksenkirkossa joka toinen torstai.

Kanttori
Hollolan kantaseurakunta
Keskuskatu 2
15870 Hollola

Vapaapäivät yleisimmin ma-ti. Kantaseurakunnan kasvatuksen kanttori.