Padasjoen seurakuntakoti (tilapäisesti käyttökiellossa)

Ulkokuva punatiilisestä kiinteistöstä talvella

Uimalantie 2, 17500 Padasjoki

Huom! Padasjoen seurakuntakoti on tilapäisessä käyttökiellossa.

Padasjoen seurakuntakoti sijaitsee aivan Kirkkolammen rannassa Uimalantiellä, kävelymatkan päässä niin kirkkoherranvirastosta, Padasjoen kirkosta kuin hautausmaaltakin.

Kaunis maisema luo osaltaan hyvät mahdollisuudet erilaisten juhlien ja tilaisuuksien järjestämiseen. Seurakuntakodilla vietetäänkin usein seuroja ja seurakunta- ja virsi-iltoja. Seurakuntakodin tilaisuuksista arvokkaimpia ovat muistotilaisuudet, joihin hautajaisvieraat saapuvat ruokailemaan ja viettämään muistojuhlaa. Yläkerroksessa sijaitsee myös lasten kerho- ja päiväkerhotilat.

Seurakuntakodin alakerrassa sijaitsee myös nuortentila Nuokkari, jossa pidetään nuorteniltoja. Alakerrassa sijaitsee myös Padaspartion partiokolo. Seurakuntakoti on rakennettu vuonna 1967 ja peruskunnostettu vuosina 2004-2005.

Tiedustelut ja varaukset:

03 524 6600 Kirkkoherranvirasto avoinna ma-pe klo 9-12