Kuhmoisten ja Padasjoen kappeliseurakuntien vapaaehtoistoiminta

Kuhmoisten jaPadasjoen kappeliseurakunnissa on tarjolla monenlaisia vapaaehtoistehtäviä. Alla on kerrottu muutamista vapaaehtoistehtävistä tarkemmin, mutta kappeliseurakunnassa löytyy muutakin vapaaehtoistoimintaa. Otathan siis rohkeasti yhteyttä kappeliseurakunnan vapaaehtoistyötä koordinoivaan seurakuntapastoriin tai vaikka tapaamaasi diakoniatyöntekijään ja kysy lisätietoja! Vapaaehtoistyön koordinaattorin yhteystiedot löytyvät sivun alalaidasta.

Diakoniatyön vapaaehtoistoiminta

Diakoniatyön vapaaehtoistoiminnassa voit käydä tapaamassa ihmisiä kodeissa ja laitoksissa rupattelun ja vaikkapa ulkoilun merkeissä. Voit myös tulla järjestämään myyjäisiä ja erilaisia tempauksia työntekijöiden kanssa. Mielellämme otamme myös vastaan ideoita vapaaehtoistyön mahdollisuuksista ja uusista tehtävistä.

Pappi
Padasjoen kappeliseurakunta
Puistotie 12
17500 Padasjoki

Padasjoen kappeliseurakunnan kappalainen. Työhuone Padasjoen pappilassa.