Leirit ja retket

KUMMILEIRI 18.–19.5. Parinpellossa.

Vuonna 2016–2019 syntyneet tytöt ja pojat leirimeininkiä oman kummin kanssa.

Hinta lapsilta 26 € ja kaikilta kummeilta 34 €.

Ilm. 15.1.–31.3.

KESÄN PERHELEIRI 2.-4.8. Parinpellossa

Kesää on vielä jäljellä ja siitä päästään nautiskelemaan Parinpeltoon elokuun alussa.

Tulkaa koko perheen voimalla nautiskelemaan ja voimaantumaan Vesijärven rannalle.

Leirin hinta vanhemmilta 45 € ja lapsilta (4-13 v.) 39 €, alle 4 v. ilmaiseksi.

Ilm. 1.-30.4.

Ilmoittautumisohjeet:

Voit ilmoittautua leireille ja retkille ilmoittautumisajankohtana Internetissä seurakunnan verkkosivulla.

Leirien ja retkien osallistujat ARVOTAAN, mikäli leirille tai retkelle on hakijoita enemmän kuin sille voidaan ottaa. Hollolan srk jäsenet ovat etusijalla.

Arvonnassa ovat mukana kaikki varsinaisena ilmoittautumisaikana tulleet ilmoittautumiset. Ilmoittautumisjärjestyksellä ei ole merkitystä. Huom! Hollolan seurakuntaan kuulumattomilta perimme korotetun leiri- ja retkimaksun (+50 %)

Leirimaksusta voi hakea vapautusta taloudellisin perustein seurakunnan diakoniatyön kautta. Diakoniatyö avustaa enintään yhtä leiriä tai retkeä / vuosi.

Kaikille ilmoittautuneille lähetetään tieto leirille ja retkelle pääsystä sähköpostiin.

Ilmoittautumisajan jälkeen vapaita paikkoja voit tiedustella suoraan p. 040 832 9899.

Lattiakuvahartaus leirillä. Jokainen on luonut oman paikan ja siitä polun Taivaan Isän luokse.
Lattiakuvahartaus leirillä.
Talvella 2018 sää suosi neljää lasta napakelkalla.
Talvileirin iloja

varhaiskasvatuksen ohjaaja