Kärkölän kappeliseurakunnan vapaaehtoistoiminta

Kappeliseurakunnassamme toimii vapaaehtoisia eri toiminnoissa palkattujen työntekijöiden rinnalla. Teitä tarvitaan! Tehtäviä löytyy erilaisten ja eri ikäisten seurakuntalaisten parista oman kiinnostuksen ja ajan mukaan. Tule rakentamaan seurakuntaamme ja palvelemaan lähimmäistämme vapaaehtoistyön avulla!

Kappeliseurakunnassa on mm. seuraavanlaista vapaaehtoistoimintaa:
- messuavustajana toimiminen
- avustaminen lapsi- ja perhetyössä
- avustaminen seurakuntapiireissä
- kerhonohjaajana toimiminen
- avustaminen seurakunnan kahvituksien ja ruokailujen järjestämisessä
- osallistuminen suntiorinkiin
- osallistuminen ystävyysseurakuntatyöhön
- kuoroissa laulaminen
- yksittäiset, kertaluontoiset vapaaehtoistehtävät Vapaaehtoispankin kautta

Vapaaehtoispankista yksittäisiä, kertaluontoisia vapaaehtoistehtäviä

Kärkölän kappeliseurakunnan Vapaaehtoispankki on vapaaehtoistoiminnan muoto, jonka kautta välitetään yksittäisiä, kertaluontoisia vapaaehtoistehtäviä. Tehtäviä on tarjolla esimerkiksi erilaisissa tapahtumissa ja tilaisuuksissa.

Voit liittyä Vapaaehtoispankkiin ja saada tietoa tarjolla olevista tehtävistä ja halutessasi ilmoittautua näihin tehtäviin. Vapaaehtoispankki toimii pääasiallisesti tekstiviestitse ja sähköpostitse, mutta myös puhelimitse on mahdollista saada tietoa ja kutsuja tehtäviin.

Miten ilmoittaudun vapaaehtoiseksi?

Voit kysyä lisätietoa ja ilmoittautua mukaan vapaaehtoistoimintaan diakonissa Pirkko Haapakalta, puh. 050 505 5350.  Voit myös ilmoittautua vapaaehtoiseksi sähköpostilla. Kerro, millaisiin tehtäviin olisit käytettävissä ja laita yhteystietosi mukaan, niin otamme yhteyttä.