Seurakuntamatka Viroon

pe 24.5. klo 6.15 – su 26.5. klo 23.30
Keväistä Viroa

Viro

Ilmoittaudu tästä Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Lähde keväiselle bussimatkalle Viroon

Seurakunta järjestää kolmepäiväisen matkan (pe-su) Viroon ja Kosen ystävyysseurakuntaan  24. - 26.5.2024. Matkan hinta on 85 €/henkilö, jos lähtijöitä on vähintään 10. Matkan hintaan sisältyy aamiainen laivalla.

Yövymme Kosen pappilassa, minkä johdosta kahden yön majoituksesta ja Kosen seurakunnan ruokailuista maksetaan paikan päällä 100 €. Muut ruokailut omakustanteisesti.

Lähtö pe-aamuna klo 6.15 Sovituksenkirkolta ja paluu su noin klo 23-24. Ilmoittautumiset viimeistään 7.5. osoitteessa www.hollolanseurakunta.fi > Tapahtumat (linkki yllä). Matkan hinta 85 € maksetaan sähköpostiin tulevan maksulinkin kautta. Matkalle tarvitaan voimassa oleva passi tai henkilökortti sekä matkavakuutus.  Alaikäraja 18 v. Paikkoja rajoitetusti.  Lisätietoja kappalainen Ari Pelkoselta, puh. 0407490036 ja ari.pelkonen@evl.fi

Pappi
Hollolan kantaseurakunta
Keskuskatu 2
15870 Hollola

Hollolan seurakunnan kappalainen. Työhuone Sovituksenkirkossa. Työalavastuina kantaseurakunnan yhteisten tapahtumien koordinointi, kantaseurakunnan johtokunnan asiat (ent. alueneuvosto), kantaseurakunnan miesten piiri, Viron Kosen ystävyysseurakuntatyö ja seurakunnan arkistotoimi. Seurakunnan arkistovastaava ja aluekeskusrekisterin yhteyshenkilö.