Naisten retki Tuusulan Lotta-museoon

Sovituksenkirkko (Hollola)

Ilmoittautuminen on päättynyt

Naisten retki Tuusulaan Lotta-museoon

Naisten retki Tuusulan Lotta-museoon ja paluumatkalla tutustumme Kellokosken kirkkoon. Vaikka retken nimike on naisten retki, mutta kaikki ovat tervetulleita.

Naisten retki Tuusulaan Lotta-museoon ja vierailu Kellokosken kirkkoon. Aamukahvit, opastus ja ruokailu Lotta-Museossa. Paluumatkalla pysähdys Kellokosken kirkossa ja pysähdys omakustanteiselle kahville.
Lähtö klo 9 Sovituksenkirkolta ja paluu viimeistään klo 17. Jos Hämeenkoskelta tulee useampikin kyytiin (yli 8 henkeä), bussi lähtee Hämeenkoskelta 8.30.

Matkaan otetaan max 40 henkeä.  Maksu 30 euroa/henkilö, joka pitää sisällään aamukahvin, museon sisäänpääsyn ja ruokailun. Iltapäiväkahvi on jokaisella omakustanteinen.

Jos sinulla on Museokortti, voit käyttää sitä, kun opaskierros alkaa.

Retki maksetaan bussissa tasarahalla 30€ / henkilö.

Marjo on lomalla 12.-19.5. Voit ilmoittautua kirkkoherranvirastoon (ma-to 9-12) tai tämän nettiyhteyden kautta.

• Aikuisille Aikuisille

Pappi
Keskuskatu 2
15870 Hollola

Aikuistyön ja kylien pappi

Aikuistyö, naisten ja miesten ryhmät, kylät ja raamattupiirit.