Club for five - Kirkkokonsertti

ke 12.6. klo 19.00
club for five - kirkkokonsertti

Hollolan kirkko

Lauluyhtye Club for five konsertoi Hollolan kirkossa. Liput alkaen 29,50€.

Club for five konsertoi Hollolan kirkossa keskiviikkona 12.6. klo 19. Club For Five - Kirkkokonsertti on akustinen vokaalimusiikin hetki, jossa kuulija kuljetetaan hiljentymään ja viihtymään yhtyeen musiikin parissa.

Konsertti sisältää suomalaisille rakkaita virsiä sekä muita tunnelmallisia lauluja yhtyeen uran varrelta. Taidokas viisikko kuljettaa kuulijaa taidokkaasti läpi erilaisten tunnelmien ja musiikin tyylilajien.

Club For Five on Suomen tunnetuimpia a cappella -yhtyeitä ja saavuttanut suurta suosiota myös ulkomailla. Yhtye on julkaissut 13 studioalbumia, joista 6 on myynyt kultaa.

Club For Five:

Maija Sariola (sopraano)

Saima Haapanen (altto)

Jouni Kannisto (tenori)

Juha Viitala (baritoni)

Tuukka Haapaniemi (basso)

Liput ennakkoon 29,50 € ticketmaster.fi (https://www.ticketmaster.fi/artist/club-for-five-lippuja/885535Linkki avautuu uudessa välilehdessä) tai ovelta 30€.

Hollolan kantaseurakunta