Lapsikuoro

Tykkäätkö laulaa ja musisoida yhdessä kavereiden kanssa?
Haluatko loppia lisää laulamisesta?
Haluatko oppia soittamaan Choir chimes-kelloja?

Jos vastasit kyllä, niin tule mukaan Kärkölän kappeliseurakunnan LAPSIKUOROON!

Harjoittelemme viikoittain Järvelän seurakuntakeskuksella (Sammalistontie 1) keskiviikkoisin klo 16.30-17.30. Kuorolla on esiintymisiä muutamia kerrtoja kaudessa seurakunnan jumalanpalveluksissa ja muissa tilaisuuksissa.  Kuoro on maksuton. Tervetuloa rohkeasti mukaan kaikki laulavaiset tytöt ja pojat, lapset ja nuoret!

Jos sinulla on kysyttävää, ota yhteyttä kanttori Kirsiin p. 0505593148 / kirsi.skantz-viljakainen@evl.fi.

Hämeenkosken kappeliseurakunnan lapsikuoro Ilo

Lapsikuoro aloittaa toimintansa tänä syksynä, harjoitukset on Tuvalla torstaisin klo 16-16.45. Kuoro on tarkoitettu alakouluikäisille ja siihen pääsevät kaikki, jotka tykkäävät laulamisesta ja mukavasta yhdessäolosta. Olemme mukana laulamassa kappeliseurakunnan jumalanpalveluksissa ja tilaisuuksissa muutaman kerran vuodessa. Kuoro on maksuton. Tervetuloa!

Jos sinulla on kysyttävää, ota rohkeasti yhteyttä kanttori Johannaan soittamalla 044 5246 186 tai sähköpostilla johanna.k.jaaska@evl.fi.

Kanttori
Kärkölän kappeliseurakunta
Sammalistontie 1
16600 JÄRVELÄ