Puolustusvoimien varusmiessoittokunnan Kynttiläkonsertti

pe 5.4. klo 18.00
Kynttiläkonsertin juliste

Sovituksenkirkko (Hollola)

Kamarimusiikki raikaa, kun Puolustusvoimien varusmiessoittokunnan kamarimusiikkikokoonpanot esittävät perinteiset kynttiläkonserttinsa. Tarjolla on niin klassisia teoksia kuin viihteellisempääkin musiikkia. Taitavat nuoret muusikot ja tunnelmallinen kamarimusiikki takaavat kuuntelijoille viihtyisän konsertin joko yksin tai ystävien seurassa. Konserttiin on vapaa pääsy, ohjelma 10 €. Tervetuloa siis viettämään iltaa kauniin musiikin parissa!

Hollolan kantaseurakunta