Robin Hood -hyväntekeväisyyskampanjan loppupunnitus

Vanha vaaka

Maaliskuussa alkaneen Robin Hood -kampanjan loppupunnitus järjestetään maanantaina 5.6.2023 klo 15–18.

Annamari Jukon järjestämä kampanja lähti maaliskuussa käyntiin alkupunnituksella, missä mitattiin osallistujan aloituspaino.

Nyt loppupunnituksessa osallistujan paino mitataan uudestaan ja jokaisesta pudonneesta kilosta Jukko on luvannut maksaa 20 euroa Kirkon ulkomaanavun kautta lähimmäisten auttamiseksi maailmalla.

Jos siis osallistuit maaliskuussa alkupunnitukseen, niin tulethan nyt myös loppupunnitukseen - näin saadaan hyvä kulkemaan eteenpäin.

Loppupunnitus järjestetään Hollolan Sovituksenkirkolla (Keskuskatu 2), Kärkölän seurakuntakeskuksessa (Sammalistontie 1), sekä Vesikansan- (Paimelantie 51), että Padasjoen seurakuntakodeilla (Uimalantie 2).

Wed May 31 14:03:59 EEST 2023