Haemme DIAKONIAN JOHTAVAA VIRANHALTIJAA

Hollolan seurakunta on Päijät-Hämeen 800-vuotias seurakunta, johon kuuluu noin 23 000 jäsentä Hollolan, Padasjoen, Kärkölän ja Kuhmoisten kuntien alueilla.

Johtavan diakonian viranhaltija on osa Hollolan seurakunnan diakoniatyön tiimiä. Näin ollen johtavan diakonian viranhaltijan virkaan kuuluu tehtävänkuvassa sovittavissa olevan perusdiakoniatyön ohella erityisesti Hollolan seurakunnan diakoniatyön kehittäminen ja johtaminen. Johtava diakonian viranhaltija toimii muiden diakoniatyöntekijöiden lähiesihenkilönä.

Virka edellyttää laaja-alaisia esimiestaitoja ja halua kehittää jatkuvasti omaa ja tiiminsä jäsenten työtä. Viran täytössä katsotaan eduksi esimieskokemus ja -koulutus, kuten myös motivaatio toimia esimiestyössä.

Viran kelpoisuusehtona on kirkkohallituksen hyväksymä diakonian pätevyys. Virkaan valitulta edellytetään johtamiskoulutusta (esimerkiksi Johtaminen kirkossa-kurssi) tai sitoutumista sen suorittamiseen. Palkkaus on kirkon virkaehtosopimuksen vaativuusryhmän 601 mukainen. Virka tulee ottaa vastaan 1.8.2022 tai sopimuksen mukaan.

Valitun tulee olla konfirmoitu evankelis-luterilaisen kirkon jäsen. Ennen työn vastaanottamista valitun on esitettävä lääkärintodistus työkelpoisuudestaan. Virassa on 6 kuukauden koeaika.

Hakemukset liitteineen tulee toimittaa osoitteeseen: https://www.mvs.fi/srk/hollola/url/Zr4mDpz2Am 8.4.2022 klo 15.00 mennessä.

Hakijoita pyydetään varautumaan haastatteluun viikolla 15.

Lisätietoja antaa kirkkoherra Timo Huttunen, p 040 5246195 tai timo.huttunen@evl.fi.

2022-03-31 13:01:00.0