Seurakunnassa haettavana diakonian virka

Hollolan seurakunta on Päijät-Hämeen 800-vuotias seurakunta, johon kuuluu noin 23 000 jäsentä Hollolan, Padasjoen, Kärkölän ja Kuhmoisten kuntien alueilla.

Diakonian viranhaltija on osa Hollolan seurakunnan diakoniatyön tiimiä. Nyt täytettävän viran tehtäviin kuuluu diakoninen perhetyö yhteistyössä kasvatuksen työalan kanssa sekä verkostoyhteistyö,toimiminen Yhteisvastuukeräyksen keräyssihteerinä sekä yleinen diakoniatyö vastaanotolla, kodeissa ja hoivakodeissa.

Viran kelpoisuusehtona on kirkkohallituksen hyväksymä diakonian pätevyys. Palkkaus on kirkon virkaehtosopimuksen vaativuusryhmän 502 mukainen. Virka tulee ottaa vastaan 1.8.2022 tai sopimuksen mukaan.

Valitun tulee olla konfirmoitu evankelis-luterilaisen kirkon jäsen. Ennen työn vastaanottamista valitun on esitettävä lääkärintodistus työkelpoisuudestaan sekä rikosrekisteriote (Laki lasten kanssa työskentelevien rikostaustan selvittämisestä). Virassa on 6 kuukauden koeaika.

Hakemukset liitteineen tulee toimittaa tähän osoitteeseen

(Jos linkki ei aukea, osoite on: https://www.mvs.fi/srk/hollola/url/qL1X72c44L )

10.6.2022 klo 15.00 mennessä.

Hakijoita pyydetään varautumaan haastatteluun viikolla 24.

Lisätietoja antavat johtava diakonian viranhaltija Anne Hakkarainen, p- 044 5246212 tai anne.hakkarainen@evl.fi ja kirkkoherra Timo Huttunen, p 044 5246195 tai timo.huttunen@evl.fi.

2022-06-01 10:37:00.0