Tule toimistosihteeriksi Hollolan seurakuntaan!

Toimistosihteeri

Tule töihin Hollolan seurakuntaan! Haemme nyt joukkoomme virastotyön ja asiakaspalvelun ammattilaista, jonka työtehtävät jakautuvat Padasjoen seurakuntatoimiston ja Kuhmoisten seurakuntatoimiston työpisteisiin. Tarjoamme monipuolisen ja haastavan asiakaspalvelua sisältävän toimistotyön, jota on mahdollista kehittää valittavan osaamisen mukaisesti.

Hollolan seurakunta on Hollolan, Kärkölän, Padasjoen ja Kuhmoisten alueella toimiva noin 23 000 jäsenen ja noin 80 työntekijän yhteisö. Hollolan seurakunnan virastoasioinnin palvelupisteitä ovat Sovituksenkirkko, Kärkölän seurakuntatoimisto sekä Padasjoen ja Kuhmoisten seurakuntatoimistot. Seurakunnan virastotyön asiakaspalvelussa työskentelee viisi työntekijää. Kolme Sovituksenkirkolla, yksi Kärkölässä ja yksi vuoropäivin Padasjoella ja Kuhmoisissa.

Pääasialliset toimistosihteerin työtehtävät ovat seurakuntatoimiston asiakaspalvelutehtäviä, joita ovat muun muassa toimitusvaraukset sekä kirkonkirjojenpidon ja hautaustoimen toimistotehtävät. Työhön sisältyy myös Padasjoen ja Kuhmoisten kappeliseurakuntien yleisiä toimistotehtäviä.

Aiempi työkokemus suruasiakkaiden asiakaspalvelusta tai seurakunnan virastotyöstä katsotaan hakijan eduksi, mutta tärkeintä on halu oppia tehtäväkokonaisuus. Lisäksi toivomme hakijalta itsenäistä työskentelyotetta, asiakokonaisuuksien hallintaa, joustavuutta sopeutua erilaisiin tilanteisiin ja tehtäviin työpäivän aikana, hyviä tietoteknisiä valmiuksia, tarkkuutta, yhteistyökykyä, aktiivisuutta sekä kehittämisintoa.

Tehtävän palkkaus sijoittuu vaativuusryhmään 501, jonka päälle maksetaan henkilön työkokemuksen perusteella mahdollista kokemuslisää KirVESTES:in mukaisesti. Työaika on toimistotyöaika, 36 tuntia 15 minuuttia viikossa. Tehtävä täytetään 1.11.2022 alkaen tai sopimuksen mukaan. Palvelussuhteen täytössä noudatetaan kuuden kuukauden koeaikaa. Pääasiallinen työpiste on joko Padasjoen tai Kuhmoisten seurakuntatoimisto.

Hakuprosessin aikataulu: Hakuaika tehtävään on 17.8.–11.9.2022. Haastattelut pyritään järjestämään viikolla 39. Päätös tehtävään valittavasta tehdään kirkkoneuvoston kokouksessa 4.10.2022.

Hakemukset liitteineen tulee toimittaa osoitteeseen

https://www.mvs.fi/srk/hollola/url/NLCzq4tpa1 11.9.2022 mennessä.

Lisätietoja antaa talouspäällikkö Paula Hukkanen, p. 044 524 6250 ti 23.8. klo 9–10, ti 30.8. klo 12–13 tai ti 6.9. klo 14–15. Sähköpostitse tehtävästä voi tiedustella paula.hukkanen@evl.fi 18.8.–4.9.2022 välisenä aikana.

2022-08-23 09:53:00.0