Robin Hood - tekee hyvää tehdä hyvää yhdessä

Vaaka jossa toisella puolella on omenia

Seurakunnassa ihminen on vain ihminen, Jumalan luoma, rakastama ja täydellisesti hyväksymä. Seurakunnassa ei arvioida titteleitä, koulutusta, varallisuutta, ystävyyssuhteiden määrää tai elopainoa. Seurakunta haluaa kulkea jokaisen ihmisen rinnalla - myös niiden, joilla on terveyden kannalta liikaa kiloja, ja jotka ovat päättäneet osallistua Robin Hood -kampanjaan. Jos kaipaat tässä asiassa tukeamme, tule alkupunnitukseen!

Annamari Jukko haastoi 20.2.2023 Päijät-Hämeen alueen seurakuntia osallistumaan hänen ideoimaan Robin Hood -kampanjaan. Nyt Hollolan seurakunta on päättänyt tarttua tähän haasteeseen ja osallistuu tekemään hyvää.

Robin Hood -kampanjassa jokainen voi osallistua hyvän tekemiseen liikkumalla. Annamari Jukko on luvannut ostaa jokaisen ylimääräisen, pudotetun kilon, 20 euron kilohinnalla, aina 3 miljoonaan euroon saakka. Tapahtumaan saa osallistua ainoastaan täysi-ikäiset henkilöt. Ylimääräisillä kiloilla tarkoitetaan jokaisen henkilön ihannepainon ylittäviä kiloja. Osallistujan ei tarvitse asua Päijät-Hämeen alueella, vaan kaikki innokkaat osallistujat saavat osallistua. Kampanjan tuotot menevät Ugandaan Kirkon Ulkomaanavun kautta.

Kampanja lähtee käyntiin Hollolan seurakunnassa 8.3.2023 alkupunnituksella, missä kirjataan rekisteriin osallistujan nimi, syntymävuosi, tilaisuudessa punnittava alkupaino sekä ihannepainon alaraja. Touko-kesäkuussa seurakunta järjestää uuden punnitustilaisuuden, missä kirjataan pudotettujen kilojen määrä. Tämän tilaisuuden päivä ilmoitetaan myöhemmin. Kampanjan päätyttyä kaikkien osallistujien pudotettujen kilojen yhteismäärä ilmoitetaan Kirkon Ulkomaanavulle.

Tule siis mukaan auttamaan liikkumalla!

Muodostettavan rekisterin tietoja käsitellään, talletetaan ja hävitetään tietosuojaselosteen mukaisesti. Tietosuojaseloste on nähtävillä punnituspaikoilla sekä seurakunnan verkkosivuilla tästä linkistä.

Alkupunnituksen aikataulu

Alkupunnitus järjestetään 8.3.2023 klo 15–18:

Kuhmoisten seurakuntakodilla (Kirkkotie 1 A)

Padasjoen seurakuntakodilla (Uimalantie 2)

Vesikansan seurakuntakodilla (Paimelantie 51)

Hollolan Sovituksenkirkolla (Keskuskatu 2)

Hämeenkosken Ystävänkulmassa (Keskustie 29)

Kärkölän seurakuntakeskuksessa (Sammalistontie 1)

2023-03-01 15:01:00.0