Padasjoen diakoniatyöntekijän virka

Hollolan seurakunta hakee diakoniatyöntekijää Padasjoelle.

Viran tehtäviin kuuluu Padasjoen alueella yleinen diakoniatyö, siihen liittyvä verkostoyhteistyö ja vapaaehtoistoiminta, Yhteisvastuukeräys sekä yhteydet hoivakoteihin ja asumispalveluyksiköihin. Lisäksi osana koko seurakunnan diakoniatyötä viranhaltija osallistuu leirityöhön ja saattohoidon puhelinpäivystykseen.

Viran virkapaikka on Padasjoki, ja viranhaltija kuuluu Hollolan seurakunnan diakoniatiimiin ja Padasjoen kappeliseurakunnan työyhteisöön. Johtava diakonian viranhaltija toimii ko. diakonian viranhaltijan lähiesihenkilönä.

Viran kelpoisuusehtona on kirkkohallituksen hyväksymä diakonian pätevyys. Palkkaus on kirkon virkaehtosopimuksen vaativuusryhmän 502 mukainen. Virka tulee ottaa vastaan 1.8.2023 tai sopimuksen mukaan. Tehtävään valittavan toivotaan voivan aloittaa työt 1.6.2023 ma. diakonian viranhaltijana.

Valitun tulee olla konfirmoitu evankelisluterilaisen kirkon jäsen. Ennen työn vastaanottamista valitun on esitettävä lääkärintodistus työkelpoisuudestaan. Virassa on 6 kuukauden koeaika.

Hakemukset liitteineen tulee toimittaa sähköisesti 15.3.2023 mennessä. Löydät hakemuksen täältä.

Lisätietoja antaa johtava diakoniatyöntekijä Anne Hakkarainen anne.hakkarainen@evl.fi tai p. 044 524 6212.

2023-03-03 12:37:51.0