Kärkölän kappeliseurakunnan avustukset ikääntyneille ja omaishoitajille

hands-gc2bc6ffff_1920.jpg

Joskus pieni asia tai mahdollisuus voi tuoda isosti iloa arkeen - piristää! Näin me ajattelemme.

Kärkölän kappeliseurakunnalla on tukirahasto, jonka avulla haluamme tukea ikääntyneiden ja omaisiaan hoitavien jaksamista ja hyvinvointia.

Hakemus löytyy seurakunnan verkkosivuilta, tästä linkistäLinkki avautuu uudessa välilehdessä.

Seurakunnalta voi hakea avustusta:

* joko täyttämällä hakemuksen täältäLinkki avautuu uudessa välilehdessä tai
* tulostamalla hakemuksen ja jättämällä se kirjekuoressa seurakuntakeskuksen postilaatikkoon tai
* lähettämällä se osoitteeseen:

Kärkölän kappeliseurakunta, Sammalistontie 1, 16600 Järvelä. Kuoreen merkintä: Kärkölän kappeliseurakunnan tukirahasto.

Hakemuksen voi täyttää milloin vain, mutta hakemukset käsitellään ja päätöksistä ilmoitetaan hakijoille huhti-, syys, marras- ja helmikuussa, aina kyseisen kuukauden puolivälissä. Myönnettävät summat päätetään tapauskohtaisesti. (realistista hakea n. 100-800€ välillä.)

Hakemuksen vastaanottamisesta pyrimme ilmoittamaan heti, kun olemme hakemuksen saaneet.

Vastaamme mielellämme lisäkysymyksiin: kappalainen Heikki Maakorpi 050 539 0965 ja diakoniatyöntekijä 050 505 5350.

KÄRKÖLÄN KAPPELISEURAKUNTA

2023-03-15 09:54:00.0