Hollolan seurakunta hakee siivooja-vahtimestaria

Sovitus-sisä23.jpg

Hollolan seurakuntaan kuuluvat kantaseurakunnan lisäksi Hämeenkosken-, Kärkölän-, Kuhmoisten- ja Padasjoen kappeliseurakunnat.  Nykyisen siivooja-vahtimestarin jäädessä ansaitulle eläkkeelle haemme vakinaiseen työsuhteeseen energistä, osaavaa ja yhteistyökykyistä ammattilaista, siivooja-vahtimestariksi.

Siivooja-vahtimestarin työhön kuuluu siivous- ja puhtaanapitotehtävät, asiakaspalvelu sekä suntion viikonloppuvapaiden sijaistaminen.

- Kelpoisuusvaatimuksena on ammatillinen peruskoulutus ja/tai alan useamman vuoden työkokemus

- Työaika: 76,50 tuntia/kahden viikon jaksossa

- Työ on ajoittain vuorotyötä, olemme töissä myös iltaisin ja viikonloppuina.

Hakijalle ilmoitetaan puhelimitse tai sähköpostilla työhaastattelusta sitä mukaa, kun sopivia hakijoita hakemuksineen ilmoittautuu.

Tehtävä edellyttää vastuullisuutta, omatoimisuutta ja asiakaspalvelulähtöisyyttä. sekä hyvää suullista suomen kielen taitoa. Hyvä töiden organisointikyky ja ajanhallinta on työssä menestymisen edellytys. Seurakunnan toimipisteet sijaitsevat laajalla alueella, joten ajokortti ja oma auto ovat tehtävän suorittamisessa välttämättömiä. Pääasiallinen työntekopaikka on Sovituksenkirkko, Hollola.

Siivooja-vahtimestarin esihenkilönä toimii johtava suntio.

Palkkaus on kirkon yleisen virka- ja työehtosopimuksen mukainen vaativuusryhmä 302 (peruspalkka 1 952,20 €, työkokemuksen mukainen kokemuslisä 71,00–265,00 €).

Muut lisät ja korvaukset maksetaan kirkon työehtosopimuksen mukaisesti. Tehtävässä on kuuden kuukauden koeaika ja valitun tulee esittää hyväksyttävä lääkärintodistus terveydentilastaan koeajan puitteissa. Seurakunnassamme on käytössä e-Passi sisältäen lounas- liikunta-, kulttuuri- ja hyvinvointiedut. Lisäksi työnantaja tarjoaa mahdollisuuden työsuhdepolkupyöräetuun.

Hakemukset liitteineen jätetään viimeistään 31.03.2023 tästä linkistä avautuvaan hakujärjestelmään.

Haastatteluihin kutsutaan henkilökohtaisesti hakuajan aikana. Työ alkaa 12.6.2023 tai sopimuksen mukaan.

Lisätietoja toimesta antavat tarvittaessa johtava suntio Arja Auranen, arja.auranen(at)evl.fi, puh 040 541 9123 tai kiinteistöpäällikkö Keijo Kokko, keijo.kokko(at)evl.fi, puh. 040-5912431.

2023-03-16 10:03:04.0