Osallistavan budjetoinnin ideoiden keräämisaika on päättynyt ja jatkotoimenpiteistä on päätetty

Ihminen tietokoneella ja taustalla hehkulamppu

Hollolan seurakunta keräsi ideoita osallistavan budjetoinnin kautta aikavälillä 22.2-22.3.2023. Vastauksia osallistavan budjetoinnin kyselyyn jätettiin yhteensä 15, jotka sisälsi yhteensä 17 erilaista ideaa. Kaikki ideat jätettiin sähköisen lomakkeen kautta, myös paperivastauksen antaminen olisi ollut mahdollista.

Seurakunnan kirkkoneuvosto arvioi tulleiden ideoiden jatkotoimenpiteitä 28.3 kokouksessaan ja päätti, että koska tulleita ehdotuksia oli määrällisesti melko vähän, osallistavan budjetoinnin ideat siirretään sellaisenaan ilman äänestystä talousarvion suunnitteluun.

Seurakunnan budjettivastuulliset ottavat tulleet ideat huomioon talousarviosuunnittelussa ja arvioivat niiden toteuttamisaikataulua ja mahdollisuutta seuraavien vuosien talousarvio- ja toimintasuunnitelmiin.

Seurakunta kiittää vastaajia kaikista hyvistä annetuista ehdotuksista!

2023-03-30 08:16:00.0