Hollolan seurakunta hakee johtavaa suntiota

Portti ja puita

Hollolan seurakuntaan kuuluvat kantaseurakunnan lisäksi Hämeenkosken-, Kärkölän-, Kuhmoisten- ja Padasjoen kappeliseurakunnat. Kirkkoja on seitsemän kappaletta ja muita rakennuksia n. 90 kpl.

Nykyisen johtavan suntion jäädessä ansaitulle eläkkeelle haemme vakinaiseen työsuhteeseen energistä, osaavaa ja yhteistyökykyistä ammattilaista, johtavaksi suntioksi.

Johtava suntio toimii Hollolan seurakunnan suntiotiimin lähiesihenkilönä. Johtava suntio vastaa kokonaisuudessaan suntiotiimistä sekä osallistuu tarvittaessa myös käytännön suorittavaan työhön.

Johtavan suntion monipuolisiin tehtäviin kuuluvat myös siivouspalvelujen organisointi, työvuorosuunnittelu, erilaiset hankinnat ja laadunvalvonta. Työhön sisältyy viikonloppu- ja iltatyötä.

Johtavaksi suntioksi haetaan henkilöä, joka hahmottaa suntion työn tärkeyden seurakunnan toiminnan kannalta. Seurakunnallisen toiminnan, jumalanpalveluselämän ja kirkollisten toimitusten suntiotyön tuntemus on tärkeää tehtävän hoitamisen kannalta. Arvostamme hyviä esihenkilö- ja tiimityötaitoja, yhteistyökykyisyyttä, itsenäistä ja kehittävää työotetta, asiakaspalvelu- ja vuorovaikutustaitoja, joustavuutta, reagointikykyä nopeasti muuttuvissa tilanteissa sekä paineensietokykyä. Työhön kuuluu myös erilaisten IT-järjestelmien käyttöä, joita johtava suntio aktiivisesti käyttää työssään. Johtava suntion esihenkilönä toimii kiinteistöpäällikkö.

Seurakunnan toimipisteet sijaitsevat laajalla alueella, joten ajokortti ja oma auto ovat tehtävän suorittamisessa välttämättömiä.

Edellytämme hakijalta suntion ammattitutkintoa tai muuta soveltuvaa tutkintoa. Odotamme hyvää suomen kielen suullista ja kirjallista taitoa. Toimeen valittavan henkilön on oltava Suomen ev.lut. kirkon konfirmoitu jäsen ja esitettävä hyväksyttävä lääkärintodistus terveydentilastaan koeajan puitteissa. Toimessa on 6 kk koeaika. Työ tulee ottaa vastaan 3.7.2023 tai sopimuksen mukaan.

Johtavan suntion tehtävä kuuluu kirkon yleisen virka- ja työehtosopimuksen mukaiseen vaativuusryhmään 502. Tehtävän peruspalkka on 2 598,45 €/kk. Lisäksi voidaan maksaa kokemuksen perusteella määräytyvää 93-348 € kokemuslisää. Tehtävässä noudatetaan KirVESTES mukaista yleistyöaikaa, joka on 76,50 tuntia/kahden viikon jaksossa.

Seurakunnassamme on käytössä e-Passi sisältäen lounas- liikunta-, kulttuuri- ja hyvinvointiedut. Lisäksi työnantaja tarjoaa mahdollisuuden työsuhdepolkupyöräetuun.

Hakemukset liitteineen jätetään 14.4.2023 alkaen ja viimeistään 27.4.2023 klo 12.00 tästä linkistä avautuvaan hakujärjestelmään.

Lisätietoja toimesta antavat tarvittaessa johtava suntio Arja Auranen, arja.auranen(at)evl.fi, puh 040 541 9123 tai kiinteistöpäällikkö Keijo Kokko, keijo.kokko@evl.fi, puh. 040 591 2431.

2023-04-12 13:56:00.0